Kā informē uzņēmums, jaunais koncepts ieviests, ņemot vērā citu kompāniju pieredzi
Eiropā un ASV. Demo veikalu galvenā būtība ir kādu noteiktu, īsu laika periodu
patērētājiem piedāvāt tikai šajā veikalā nopērkamas īpašas preces par noteiktu cenu. Šādi savu produkciju realizējuši tādi pasaulslaveni
zīmoli kā Gucci, Louis Vuitton un citi, norāda LB.
Uzņēmums otrdien arī paziņoja, ka šogad plāno investēt 2,7 miljonus eiro, no kuriem divus miljonus paredzēts investēt
vietējo produktu un tos atbalstošajā infrastruktūrā. Šogad Latvijas balzams
plāno attīstīt darbību jaunos eksporta tirgos – Kazahstānā, Gvatemalā, Ķīnā un
citās valstīs.
Kā norāda Latvijas balzams, nozarē joprojām vērojams apgrozījuma kritums gan vietējā, gan eksporta tirgū. Tam ir vairāki iemesli – akcīzes nodokļa paaugstināšana, nelegālā alkohola tirdzniecības pieaugums, kā arī ekonomiskās aktivitātes pazemināšanās galvenajos preču noieta tirgos. Tomēr uzņēmums, par spīti patērētāju pirktspējas kritumam, šogad par mērķi izvirzījis tirgus daļas saglabāšanu Latvijā. Tāpat plānots apgūt jaunus tirgus, galveno akcentu liekot uz privāto zīmolu produktu ražošanu. Uzņēmuma attīstības plāni paredz pozīciju uzlabošanu arī okteiļu segmentā.
Latvijas balzama vadība gan atzīst, ka ir vērojamas pirmās ekonomikas atlabšanas pazīmes.
Šogad uzņēmums investējis jaunās ražošanas tehnoloģijās, un, izmantojot jauno aukstuma ražošanas tehnoloģiju, saražota jaunās LB Vodkas eksperimentālā sērija.
(papildināta trešā rindkopa)