TCL ir veidots kā atsauce uz lielveikalu, starptautiski atpazīstamu telpu, kurā lietotājs ir aicināts iepazīties ar veikala piedāvājumu un izdarīt izvēli. Ekspozīcijas autori asprātīgā veidā apkopojuši arhitektūras idejas, pārvēršot tās par veikala produktiem. Ar mākslīgā intelekta palīdzību radīti 506 unikāli produkti, kas izvietoti uz moduļu dizaina kartona plauktiem.
«Priecājamies un lepojamies par šī projekta norisi, ko veicam sadarbībā ar mūsu partneriem - Itālijas vēstniecību Latvijā, mazumtirdzniecības veikalu tīklu RIMI un Kultūras ministriju. Ikvienam Galerija Centrs apmeklētājam būs iespēja apskatīt starptautisku slavu guvušo ekspozīciju T/C Latvija, kas mūsu tirdzniecības centrā ierodas uzreiz pēc tam, kad tā ir atradusies Venēcijas arhitektūras biennālē – vērienīgākajā un prestižākajā arhitektūras izstādē pasaulē,» tā Lāsma Vilande, tirdzniecības centra vadītāja.