Ja valdība nesāks aktīvi pildīt savus solījumus, uzņēmēji tai nākamgad neplāno ļaut mierīgi dzīvot,
sarunā ar Guntaru Gūti pauž Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras prezidents Aigars Rostovskis.
Cilvēku izvēli aizvien vairāk ietekmē viņu personīgās vērtības, un tas izpaužas pat tādās ikdienišķās situācijās kā preču un pakalpojumu iegāde. 80% patērētāju cenšas izvēlēties tās preces un pakalpojumus, ko piedāvā zīmoli, kuri atbalsta viņiem tuvas vērtības. Daudzi arī pauž kritiku, ja zīmolu vērtības ir pretrunā ar viņu uzskatiem. To secinājusi pētījumu kompānija Kantar. No Kantar sniegtās informācijas arī izriet, ka tendencei – cilvēki meklē savām vērtībām atbilstošu zīmolu – ir globāls raksturs un tā neattiecas specifiski uz Latviju.
Svētdien, 1. decembrī, Briseles Karaliskajā operā La Monnaie/De Munt notika zviedru komponista Mīkaela Kārlsona un kanādiešu libretista Roisa Vavreka operas Fanija un Aleksandrs pasaules pirmizrāde. Darba pamatā ir režisora Ingmara Bergmana daļēji autobiogrāfiskā ģimenes drāma Fanija un Aleksandrs (1982), kas ir apbalvota ar četriem Oskariem un tiek uzskatīta par vienu no zviedru meistara šedevriem