Kristīne Ilziņa savā darbā Soļu skaitīšana mēģina saprast, vai varētu būt iespējams no maksimāli salauzta bērna ar mīlestību un pacietību izaudzināt jaunu cilvēku, kurš spēj iekļauties sabiedrībā un būt kaut cik laimīgs
Tēlnieka Aigara Bikšes izstādē Vēsturiskas atmiņas
par tagadni naturālistiskas formas mijas ar abstrahētām,
apstrādātas – ar dabīgi atrastām, koks – ar bronzu un tēraudu
Režisora Gata Šmita izrāde Vēl pa vienam, pat par spīti paredzamajam priekam, ko skatītājos izraisa alkohola lietošanas ainas un dzērienu ietekme uz varoņu organismu, nav par dzeršanu
Jaunā Rīgas teātra pirmizrāde Kritiens augšup ļauj
priecāties par iemīļotiem aktieriem un kārtējo reizi jautāt,
kāpēc viņi netiek nodarbināti atbilstoši talanta mērogam
Nacionālā teātra izrāde Ko var cilvēks aizrautīgi stāsta par noziegumu apstākļiem un tajos iesaistītajām personām, bet nepiekļūst tuvāk tēmai, kas daudzsološi minēta iestudējuma pieteikumā
Dziesminieks Ainars Mielavs nosvin jubileju ar vērienīgu un sirsnīgu koncertu Rīgas arēnā, izpildot savas garās skatuves dzīves svarīgākās dziesmas talantīgo pavadošās grupas mūziķu jaunradītos aranžējumos
Nacionālais teātris šoruden atceras komponistu Uldi Stabulnieku viņa 80. dzimšanas dienā un pievēršas Janas Egles stāstiem, sešus no tiem iedzīvinot Aktieru zālē
Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā notiekošās Džemmas Skulmes simtgadei veltītās izstādes dramaturģija vedina vispirms skatīties darbus un reflektēt pēc tam, lai gan nav liegts darīt arī pretēji
Jaunās dziesminieces Keitijas Bārbales otrais albums Mazāk nekā trīs nostiprina viņas pozīcijas mūsdienu latviešu mūzikā, kaut arī tas joprojām ir tikai sākums
Franča Lehāra operetei Džudita piemīt vēstījuma emocionalitāte un dramaturģisks dziļums. Tās jauniestudējums ir svarīgs pakāpiens Operetes teātra darbībā
Ferdinanda fon Šīraha tiesas drāma Viņš teica, viņa teica režisora Dmitrija Petrenko versijā ir inteliģenta diskusija uz skatuves, kas neizraisa līdzīgu diskusiju skatītāju rindās
Artura Konana Doila stāsti izrādē Seši Šerloki sablīvēti ekscentriskā, taču nogurdinošā ērmīgu tipāžu parādē, kurā velti meklēt britu humoru un eleganci
Skaidrība un pēdējā, izšķirošā teikuma precizitāte rada sajūtu, ka Kristīnes Želves krājuma Dzīve tevi salauzīs īsstāsti nevainojami iederas savā formā
Ja uz teātri neejat bieži, JRT izrāde Ledus garša jums patiks. Tas būs saturīgi pavadīts vakars – būs, par ko pasmieties, par ko aizdomāties, varbūt pat pārskries skudriņas pār ādu