Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +11 °C
Daļēji apmācies
Otrdiena, 15. oktobris
Hedviga, Helvijs, Eda

Krievu tūristi pērk zeltu, apģērbus un mēbeles

Saskaņā ar uzņēmuma Global Blue Latvija informāciju, šogad "Jaunā Viļņa" laikā par 276% pieaudzis apgrozījums pirkumiem, kurus veikuši tūristi tirdzniecības kompleksā Spice, izmantojot tax free pakalpojumu*. Kopumā šī gada pirmajos 8 mēnešos tūristu pirkumi palielinājušies par 186%, bet vidējais tax free pirkums sasniedzis 130 latu apmēru.

Visvairāk  Spicē iepirkušies tūristi no Krievijas, viņiem seko Baltkrievijas, Ukrainas, Uzbekijas un Norvēģijas pircēji.

Saskaņā ar uzņēmuma Global Blue Latvija un nomnieku sniegto informāciju pircēji no Krievijas un NVS valstīm tirdzniecības centrā Spice iegādājas galvenokārt juvelierizstrādājumus, zeltu, apģērbu un apavus, savukārt tirdzniecības centrā Spice Home daudzi ārvalstu viesi šogad ir iegādājušies elektroniku, kā arī mēbeles un interjera preces.


Iveta Lāce, tirdzniecības kompleksa Spice direktore: "Spice, pateicoties tās atrašanās vietai – pa ceļam uz Jūrmalu un lidostu - , ir pievilcīgs pieturas punkts daudziem ārvalstu tūristiem, īpaši no tuvākajām kaimiņu zemēm, kuriem te ir iegādāti īpašumi. Viņus piesaista tirdzniecības centra imidžs, pazīstamie zīmoli un pievilcīgās cenas.

Lai uzrunāto šo maksātspējīgo publiku no Krievijas un NVS valstīm, esam organizējuši arī mērķtiecīgas mārketinga kampaņas, kā arī dažādus publiskus pasākumus. Piemēram, šogad plašu publicitāti izpelnījās "Jaunā Viļņa" laikā notikusī Olgas Krutajas smaržu OKKI prezentācija, kas Spicē pulcēja visas Krievijas lielākās zvaigznes, tostarp  Allu Pugačovu, Maksimu Galkinu, Laimu Vaikuli un citus. Šogad "Jaunā Viļņa" laikā krietni augusi daudzu Spices veikalu pircēju plūsma un apgrozījums. Piemēram, jūlijā t/c Spice apgrozījums pieaudzis par 10%, salīdzinot ar pērnā gada jūliju, un sasniedzis 5,98 miljonus latu, savukārt t/c Spice Home apgrozījums pieaudzis par 81% un sasniedzis 1,39 miljoni latu."

Vineta Kalmane, Global Blue Latvija vadītāja: "Ar katru gadu konkursa "Jaunais Vilnis" pozitīvā ietekme uz tirdzniecību ir jūtama arvien vairāk. Cilvēki, kas ieradušies no NVS valstīm, veic ļoti daudz pirkumu, jo festivāla laiks sakrīt arī ar vasaras izpārdošanas laiku, kas vēl vairāk mudina iegriezties Rīgas veikalos. 2011.gada augustā mēs esam atgriezuši nodokli par pirkumiem, kas tika veikti teju 1 miljona latu vērtībā. Arī Spicē šis mēnesi ir bijis ļoti veiksmīgs, jo pirkumu skaita pieaugums ir teju par 300%.

Kopumā šogad tūristi no janvāra līdz augustam, izmantojot Tax Free Shopping pakalpojumu, ir iepirkušies par 3,7 miljoniem latu. 47% no visiem tax free pirkumiem tika veikti tieši tirdzniecības centros. Savukārt nākamais aktīvais iepirkšanās periods paredzams pirmajā janvāra nedēļā, kad Krievijas tūristi dosies uz Latviju, lai pavadītu Ziemassvētku brīvdienas."

*Informācija, kas apkopota par pirkumiem no Global Blue Latvija saņemtajiem tax free čekiem par jūliju un augustu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko