Visvairāk
Spicē iepirkušies tūristi no Krievijas, viņiem seko Baltkrievijas,
Ukrainas, Uzbekijas un Norvēģijas pircēji.
Saskaņā ar uzņēmuma Global Blue Latvija un nomnieku sniegto informāciju pircēji no Krievijas un NVS valstīm tirdzniecības centrā Spice iegādājas galvenokārt juvelierizstrādājumus, zeltu, apģērbu un apavus, savukārt tirdzniecības centrā Spice Home daudzi ārvalstu viesi šogad ir iegādājušies elektroniku, kā arī mēbeles un interjera preces.
Iveta Lāce, tirdzniecības kompleksa Spice direktore: "Spice, pateicoties tās atrašanās vietai – pa ceļam uz Jūrmalu un lidostu - , ir pievilcīgs pieturas punkts daudziem ārvalstu tūristiem, īpaši no tuvākajām kaimiņu zemēm, kuriem te ir iegādāti īpašumi. Viņus piesaista tirdzniecības centra imidžs, pazīstamie zīmoli un pievilcīgās cenas.
Lai uzrunāto šo maksātspējīgo
publiku no Krievijas un NVS valstīm, esam organizējuši arī mērķtiecīgas
mārketinga kampaņas, kā arī dažādus publiskus pasākumus. Piemēram,
šogad plašu publicitāti izpelnījās "Jaunā Viļņa" laikā
notikusī Olgas Krutajas smaržu OKKI prezentācija, kas Spicē
pulcēja visas Krievijas lielākās zvaigznes, tostarp Allu Pugačovu,
Maksimu Galkinu, Laimu Vaikuli un citus. Šogad "Jaunā Viļņa"
laikā krietni augusi daudzu Spices veikalu pircēju plūsma
un apgrozījums. Piemēram, jūlijā t/c Spice apgrozījums pieaudzis
par 10%, salīdzinot ar pērnā gada jūliju, un sasniedzis 5,98 miljonus
latu, savukārt t/c Spice Home apgrozījums pieaudzis par 81%
un sasniedzis 1,39 miljoni latu."
Kopumā šogad
tūristi no janvāra līdz augustam, izmantojot Tax Free Shopping
pakalpojumu, ir iepirkušies par 3,7 miljoniem latu. 47% no visiem
tax free pirkumiem tika veikti tieši tirdzniecības centros. Savukārt
nākamais aktīvais iepirkšanās periods paredzams pirmajā janvāra
nedēļā, kad Krievijas tūristi dosies uz Latviju, lai pavadītu Ziemassvētku
brīvdienas."