To viņš atklāja diskusijā Latvijas Institūtā, komentējot Latviju kā tūrisma galamērķi un tās tēlu.
Pressers trīs nedēļas ceļos pa Latviju. Žurnālista plānos ietilpst apmeklēt atsevišķus Latvijas reģionus un pilsētas, piemēram, Kurzemes piekrasti, Latvijas pilis un muižas, Gaujas krastus, tomēr vizītes uzsvars tiek likts uz Rīgu - Latvijas kosmopolītisko centru un tūristu galveno galamērķi.
Pressers par nozīmīgu uzskata plaukstošo Rīgas pilsētas kā kultūras un mākslas iespēju zīmolu, kurā ietilpst jaunie spīķeru un VEF mākslas centri, Kalnciema kvartāls, kolorītie Klusā centra restorāni, kā arī īpašā atmosfēra autentiskajās Vecrīgas kafejnīcās un mazajās galerijās. Par efektīvāko veidu konkrētu norāžu un informācijas iegūšanai Pressers uzskata tiešu komunikāciju ar vietējiem iedzīvotājiem.
Kā uzsvēra Pressers, labākais veids, kā reklamēt savu valsti un likt tūristiem braukt uz Latviju, ir pašiem ticēt, ka tā ir laba vieta, ko apmeklēt. Viņš skeptiski izteicās par dažādu saukļu piešķiršanu valstīm, kas diez vai dod pievienoto vērtību galamērķim.
Žurnālists arī norādīja, ka, salīdzinot ar 2008.gadu, Rīgā ievērojami uzlabojusies restorānu kultūra un ēdienu kvalitāte.
Galvenais, uz ko būtu jākoncentrējas tūrisma nozares pārstāvjiem Latvijā, ir tūristu uzturēšanās laika paildzināšana. Rīgu saglabājot kā galveno tūristu galamērķi, vajadzētu attīstīt vienas dienas izbraukumus, piemēram, uz Siguldu, Jūrmalu, Pedvāli.
Tāpat Pressers atzina, ka mainās veids, kā cilvēki ceļo un kur tie iegūst informāciju par izvēlēto ceļojuma galamērķi. Viņš norādīja, ka nozīmīga loma tajā ir sociālajiem medijiem, kuros ceļotāji var paust savu pieredzi par dažādiem tūrisma objektiem. Taču žurnālists uzsvēra, ka ceļveži arī nākotnē būs svarīgs informācijas ieguves avots un, attīstoties tehnoloģijām, tie, visticamāk, pāries uz virtuālo vidi.
Pressers ir autors sadaļai par Latviju "Lonely Planet" izdevumā "Estonia, Latvia, and Lithuania", kas iznāca 2009.gadā. Šīs sadaļas gatavošanā žurnālistam informatīvo atbalstu sniedza valsts aģentūra "Latvijas Institūts", sniedzot informāciju par Latviju un tās kultūru, rīkojot tikšanos ar dažādu organizāciju pārstāvjiem un izrādot Latvijas tūrisma objektus. Šovasar Pressers ir atbraucis, lai sagatavotu papildinājumu ceļveža sadaļai par Latviju, kā arī atjaunotu tā informāciju. Latvijai tiks atvēlētas 110 lapaspuses jaunā "Lonely Planet" Baltijas valstu ceļvedī.
Pressers, būdams Hārvardas absolvents ar diplomu mākslas vēsturē, patlaban ir pilna laika tūrisma žurnālists un aptuveni 35 ceļvežu autors. Žurnālista ceļojumi aptver iespaidīgu ģeogrāfisko diapazonu, no Karību salām līdz Malaizijai, Singapūrai un Brunejai un no Maurīcijas un Seišelu salām līdz Īslandei un dzimtajai Kanādai.
"Lonely Planet" ir pasaules lielākais ceļvežu izdevējs, kas kopš 1972.gada publicējis 500 ceļvežus astoņās valodās. Kompānijā strādā aptuveni 200 pieredzējuši žurnālisti, un katrs ir atbildīgs par konkrētām valstīm vai valstu grupām. Žurnālisti ilgāku laika periodu pavada konkrētajā valstī, lai detalizēti iepazītos ar tās uzbūvi, kultūru, sabiedrību, vēsturi, tūrisma objektiem un piedāvājumiem.