Skatoties pa reģioniem, salīdzinot ar iepriekšējo gadu Ziemeļamerikā sasniegts 34,2% pieaugums, Ķīnā - 30,1% pieaugums, Eiropā - 22,1% pieaugums, vispārējos tirgos - 10.6% pieaugums un Korejā - 1,8% pieaugums. Savukārt Latvijā Kia izdevies sasniegt 72% lielu pieaugumu, salīdzinot ar 2010. gadu un iekarot 1,9% lielu tirgus daļu.
"2011. gadā Latvijas auto tirgū bija vērojama atdzimšana - kopumā pārdoti par 78% vairāk jaunu automobiļu. Mums ir liels prieks, ka Kia pārdošanas apjoma pieaugums ir adekvāti līdzīgs kopējiem Latvijas pārdošanas apjomiem. Protams varētu vēlēties vēl lielāku pieaugumu, taču to centīsimies sasniegt 2012. gadā. Pagājušajā gadā saskārāmies ar problēmām automašīnu piegādēs, taču jau tagad ar prieku varam teikt, ka problēmas tiek risinātas, piemēram, šobrīd pieprasīto Sportage modeli mūsu salonā Pulkveža Brieža ielā 31 var iegādāties bez problēmām un ilgas gaidīšanas. Šajā gadā Latvijā nonāks vairāki jauni un konkurētspējīgi modeļi, kas viennozīmīgi ļaus uzlabot mūsu pozīcijas Latvijas tirgū," norāda Kia Automobiles direktors Didzis Kalnietis.
Globālajā tirgū visvairāk pārdotais Kia modelis 2011. gadā bija C-segmenta Cerato (dažos tirgos pazīstams kā Forte) - tika pārdotas 410,709 automašīnas. Tam sekoja Kia Sportage kompaktais CUV un B-segmenta Rio ar attiecīgi pārdotām 331,033 un 282,776 automašīnām. Sorento vidējās klases SUV ieņēma ceturto vietu ar 220,783 pārdotām automašīnām, bet Soul pilsētas krosovers noslēdza piecinieku ar 180,109 pārdotām automašīnām.
Par pārdotāko Kia automobili Latvijā ir kļuvis Sportage, tam seko Cee'd. Trešais populārākais Kia modelis Latvijā bija apvidus automobilis Sorento.