Viņa atzina, ka šādas informācijas apkopošana prasa zināmus resursus. "Šo nišu ir veiksmīgi aizņēmis "Live Rīga", kas tūristiem pavēsta, ka Rīgā ir kuģīši, botāniskais dārzs utt.," piebilda Skujeniece.
Pēc viņas teiktā, vienai tūrisma aģentūrai ir grūti interneta lapā apkopot visu informāciju, ko tūristiem Latvijā darīt. "Labi, ka ir šādi informācijas agregāti, kas to dara. Tāpat tūrisma informācijas centri publicē brošūras, ko tūristiem darīt Latvijā. Drīzāk nevis Rundāles pilij būtu jācenšas visur popularizēt savu mājaslapu, bet gan visiem kopā jāattīsta mājaslapas par tūrisma iespējām Latvijā kopumā, kur katra atpūtas vai apskates vieta dotu korektu un precīzu informāciju par saviem sniegtajiem pakalpojumiem un atpūtas iespējām," norādīja "Travelport" vadītāja.
Viņa klāstīja, ka caur interneta meklētāju ārvalstu tūristi Rundāles pili atradīs, tomēr sākotnēji viņiem ir jāuzzina, ka šāda pils vispār Latvijā ir. "Ja viņi par to nezina, tad visticamāk, ka viņi tādu Rundāles pili vispār nemeklēs, bet meklēs kaut ko vispārīgu. Ar to ir jārēķinās. Turklāt jārēķinās, ka tūrists meklēs pēc vienkāršākā vārdu savienojuma, piemēram, "what to do in Riga" [ko darīt Rīgā – angļu val.]. Diemžēl pēc šādas meklēšanas formulas tas pats slavenais "Live Rīga" bieži vien kā pirmās izvēles neparādās," uzsvēra Skujeniece.
Pēc viņas sacītā, informācijai internetā par tūrisma vietām Latvijā ir jāpievērš liela uzmanība. "Cilvēki atpūtas iespējas meklēs tieši šādā veidā un mūsu skaistās mājaslapas, piemēram, "Live Rīga", pat neapskatīs, bet apskatīs citas. Tādējādi informācija kaut kā parādīsies citā formā un varbūt ne vienmēr tādā, kā mums gribētos," paskaidroja "Travelport" vadītāja Baltijas valstīs.
"Travelport" sadarbojas ar tūrisma aģentūrām un sniedz pakalpojumus, kas nodrošina iespēju elektroniski rezervēt tūrisma produktus. Pašlaik šajā jomā pasaulē ir tikai trīs lieli dalībnieki ‒ "Sabre", "Travelport" un "Amadeus".
"Lursoft" datubāzē publicētā informācija liecina, ka "Travelport Baltija" pieder Nīderlandes uzņēmumam "Galileo Nederland II B.V.". Uzņēmums pērn strādājis ar 452,9 tūkstošu latu apgrozījumu un guvis 15,3 tūkstošu latu peļņu.