''Domāju, ka šogad mēs varētu pretendēt uz kādiem astoņiem līdz deviņiem miljoniem latu,'' intervijā sacīja ekspremjers. Viņš arī norādīja, ka salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem ir pieaugušas arī ''Dinamo'' hokejistu finansiālās prasības.
''Viena lieta ir spēlēt otrajās un trešajās Somijas vai Zviedrijas līgās, bet pavisam cita - spēlēt hokeju visaugstākajā līmenī. Ja tu spēj sevi pierādīt šādā līmenī, tava cena aug. Tieši šā iemesla dēļ klubam rodas problēmas piesaistīt ļoti labus latviešu hokejistus,'' teica Kalvītis. ''Piemēram, Kārlis Skrastiņš aizgāja uz Jaroslavļas "Lokomotīvi" par ļoti lielu atalgojumu, Lauris Dārziņš aizgāja spēlēt uz Kazaņas "Ak Bars" par ļoti labu atalgojumu. Tādējādi mūsu koncepcija balstās uz to, ka mēs vēlamies audzināt tieši jaunos hokejistus. Tālab mēs esam izveidojuši otro jauniešu komandu, kura spēlēs Krievijas otrajā līgā, un tur mēs pamatā iespēlēsim 17-18 gadu vecus puišus, kuri vēlāk varētu spēlēt augstākajā līgā. Tas nepieciešams, lai hokejists savos 20-22 gados varētu spēlēt augsta līmeņa hokeju KHL [Kontinentālā hokeja līga] klubos. Lai to varētu, viņam augsta līmeņa hokejs jāsāk spēlēt jau 16-17 gados. Mūsu uzdevums ir audzināt jaunos un pavērt viņiem durvis uz Rīgas "Dinamo". Tiem spēlētājiem, kuri savā mūžā ir apēduši pudu sāls, cena ir ļoti augsta, un mēs arī nevaram bremzēt šo spēlētāju tālāko attīstību spēcīgākos klubos," viņš klāstīja.
Kalvītis nevēlējās piekrist agrāk medijos izskanējušajam kluba īpašnieku viedoklim, ka Rīgas ''Dinamo'' esot biznesa projekts. ''Es to drīzāk sauktu par mecenātisma projektu, jo Latvijas tirgus nespēj dot to atdevi, kāda būtu nepieciešama, lai hokeja kluba uzturēšanu varētu saukt par biznesu,'' paskaidroja Kalvītis. Viņš arī uzsvēra, ka ir ārkārtīgi grūti piesaistīt jaunus sponsorus.
''Mazus reklāmdevējus var piesaistīt, tomēr lielu sponsoru, kurš vēlētos noslēgt ar klubu, piemēram, reklāmas līgumu par vairākiem miljoniem eiro, atrast ir tikpat kā nereāli, jo Latvijas reklāmas tirgus ir ārkārtīgi mazs. Tādējādi te lieliem uzņēmumiem nav intereses reklamēties, savukārt vietējie uzņēmumi nav tik spējīgi, lai klubu atbalstītu tik lielā apmērā," pastāstīja Kalvītis.
Kluba valdes priekšsēdētājs arī atgādināja, ka galvenais kluba īpašnieks un sponsors ir gāzes importētāju kompānija ''Itera'', un neslēpa, ka, tai izstājoties no projekta, klubam varētu rasties problēmas. ''''Itera" pašlaik ir mūsu lielākais finansētājs. Tāpēc ''Itera'' zaudējums klubam varētu radīt ļoti lielas problēmas.''
''Kluba un ''Itera'' sadarbība kopumā vērtējama atzinīgi. Mēs esam parakstījuši jaunu līgumu par kluba finansēšanu, jo iepriekšējais triju gadu līgums ir beidzies. Tagad viņi pirks reklāmas laukumu un caur mūsu komandu nesīs savu vārdu pasaulē. Tā ir abpusēji izdevīga sadarbība. Šajā gadījumā daudz ko nosaka sportiskais nosacījums - ja komanda spēlē labi, atdeve no reklāmas ir lielāka, ja slikti, tad sliktāka,'' informēja Kalvītis.