Astoņdesmitgadnieks Valdis Otto pārzina Latvijas motosportu no pagājušā gadsimta vidus. Motosports viņu aizrāvis kopš piecu gadu vecuma, kad apmeklētas pirmās sacīkstes vēsturiskajā Mežaparka trasē. Valdis turpat arī sācis pirmos treniņus, ņemot līkumus ar velosipēdu un vēlāk arī ar motocikletu. Motokrosa gaitās Valdis Otto devies kopā ar leģendārajiem braucējiem Ošiņu un Kiopu – viņi kopā piedalījušies gan Biķernieku trases būvēšanas talkās, gan trases pirmajās sacensībās.
Pēc motokrosa Valdis “pārslēdzies” uz autošoseju, bet, kad Rīgā sāka būvēt spīdveja stadionu, meties pirmo spīdveja sacīkšu rīkošanā. Pats spīdvejā aktīvi nebrauca, bet savu ieguldījumu deva kā PSRS junioru izlases treneris.
Padomju laikā sportisti un treneri mācījās procesā, izmantojot iespējas tikt pie ātriem motocikliem un visa braukšanai vajadzīgā. 1990. gados Valdis Otto no motosporta pagāja malā, uz 25 gadiem pievēršoties darbam mazā, bet drosmīgā celtniecības uzņēmumā.
Ko motosporta celmauzis domā par šodien Latvijā notiekošajām pasaules līmeņa spīdveja sacīkstēm, un kādi leģendāri kadri atrodami Valda Otto fotoalbumā, – uzzināsim jaunajā raidījuma sērijā.
Raidījumā Ātruma cilts Pauls Timrots un komanda meklē piedzīvojumus, tehnoloģiju inovācijas, leģendāras personības un interesantus sarunu biedrus. Ātruma cilts skatāma arī LMT Viedtelevīzijā un internetā.

