To, cik de la Rosa būs vērtīgs kadrs “Ferrari” komandai, mēs uzzināsim ne tik drīz, tomēr pēc preses konferences piektdienas vakarā Heresā var nojaust, ka spānis ir ļoti vērtīgs Maranello ieguvums. Iepriekš viņš daudzus gadus strādāja “McLaren” komandā, kur bija testu pilots un vēlāk lika pamatus arī ļoti modernajai simulatora programmai Vokingā. Šobrīd “McLaren” rīcībā ir modernākais simulators Formulā 1 un spānim pienākas daļa no atzinības par to. Tostarp “Ferrari” simulatora izmantošanas jomā krietni vien atpaliek un Pedro ir nolīgts, lai labotu šo nepilnību.
“”McLaren” sāka savu simulatora programmu 2003.gadā un šobrīd neviens ar viņiem nevar sacensties šajā jomā,” skaidroja Pedro de la Rosa. “”Ferrari” šajā ziņā ir tālu aizmugurē. Tieši tāpēc šeit esmu es un mums ir priekšā daudz darba.”
Šajos testos Pedro de la Rosa guva priekštatu par “Ferrari” reālu modeli, lai veiksmīgāk varētu korelēt un operēt ar informāciju starp trases un simulatora datiem. Sākums nebija viegls, jo jau otrajā aplī radās problēmas ar pārnesumu kārbu, kas izraisīja nelielu ugunsgrēku. Turpinājumā spānis varēja ķerties klāt plānotai programmai un vienīgais traucēklis bija viņa garais augums.
“Nevar noliegt, ka F138 modelis nav būvēts priekš manis,” smējās de la Rosa. “Fernando un Felipe ur mazāki par mani un mana pozīcijas kokpitā ir samērā neētra – es sēžu pārāk augstu. Tomēr ar to vienkārši bija jāsamierinās. Jebkurā gadījumā tagad mums ir ļoti solīda programma darbam simulatorā.”