Jaunā kārtība paredz, ka pie punktiem tiks 10 piloti. Uzvarētājs nopelnīs 25 punktus, bet nākamo vietu ieguvēji tiks pie attiecīgi 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2 un 1 punkta. Jaunā punktu skaitīšanas sistēma stāsies spēkā no 2011.gada sezonas. FIA atbalstījusi arī grozījumus riepu noteikumos. Tie paredz, ka kvalifikācijas sacensību pirmo desmit vietu ieguvējiem sacensības būs jāuzsāk ar tām pašām riepām, ar kurām startēja trešajā kvalifikācijas sesijā. Turklāt katra komanda pirms posma sacensībām saņems vien 11 no līdzšinējiem 14 sausajam laikam paredzēto riepu komplektiem. Beidzot pielikts punkts arī skandalozajai dubulto difuzoru lietai. No 2011.gada tie būs aizliegti. Savukārt pamatdifuzora augstums tiks samazināts no 175 mm līdz 125 mm.FIA atbalstītās izmaiņas vēl ir jāpieņem arī Pasaules Motosporta padomei, taču tas nekad nav bijis kavēklis, ja iepriekš FIA un F-1 pārstāvji bijuši vienprātīgi.
FIA piekrīt būtiski mainīt F-1 punktu skaitīšanas kārtību
Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA) pieņēmusi Pirmās formulas (F-1) komandu ieteikto jauno punktu skaitīšanas sistēmu.F-1 komandas rosināja ne vien krietni palielināt piešķiramo punktu apmēru, bet arī to saņēmēju skaitu. Līdz šim ieskaites punktus ieguva astoņi piloti. Par uzvaru piešķīra 10 punktus, nākamo vietu ieguvēji saņēma attiecīgi 8, 6, 5, 4, 3, 2 un 1 punktu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.