Žurnāla ekspertu rīcībā esošā informācija liecina, ka “McLaren” vienības dizaineri ir izgudrojuši jauna veida priekšējo antispārnu, kas kustās ap horizontālo asi. Ideju pirmie esot nokopējuši “Red Bull” speciālisti, kā rezultātā jau aizvadītajā posmā šīs komandas mašīnas bija aprīkotas ar garāku mašīnas priekšgalu, ļaujot risinājumam darboties vēl agresīvāk.
“Auto Motor und Sport” ziņo, ka par aizdomām Starptautiskajai automobiļu federācijai (FIA) sūdzējusies “Ferrari” komanda (trešā vieta kopvērtējumā) un Suzukas trasē Japānā, kur šonedēļ tiks aizvadīs nākamais F1 posms, tikšot veikta pastiprināta izpēte, lai noskaidrotu patiesību.
Publikācijā izpētīts, ka jaunā risinājuma noslēpums ir papildus pilāri, kas ļauj antispārnam kustēties šķērsām asij.
“Laiku pa laikam komandu starpā rodas jautājumi un strīdi, jo dažiem liekas, ka citām komandām ir kāda kustīga detaļa vai tamlīdzīgi,” trešdien notikušās “Vodafone” telekonferences laikā spekulācijas noliedza “McLaren” vienības šefs Martins Vitmāršs. “Neparedzu, ka komandai radīsies kādas problēmas šajā sakarā un nedomāju, ka tādēļ mums tiks nodarīts kāds ļaunums.”
Kā zināms, kustīgas aerodinamiskās detaļas Formulā 1 ir aizliegtas.