Ironiski, bet pārliecinošu pirmo vietu ieņem 2010. gada 6. decembrī klajā laistā Gingerbread (2.3.X.) ar pāri par pusi – 54,9% Androidpīrāga daļas, atstājot otrajā vietā Froyo (2.2.X.) ar 30,4%, kuru acīmredzot veido ierīces, kuru operētājsistēmastā arī nekad vairs netiks atjauninātas.
Abas svaigākās Android versijas – 3.X un 4.X. (Honeycomb un Ice Cream Sandwich) – ir vismazāk izplatītās un to īpatsvars ir 3,3% (visas Honeycomb apakšversijas kopā) un 0,6% (ICS).
Ja skatām ainu dinamiski, tad visstraujāk aug tieši vairāk, nekā gadu vecās 2.3.X. segments – pēdējos 3 mēnešos tas audzis par veseliem 17%.
Protams, šāda situācija ir problemātiska aplikāciju izstrādātājiem, kuriem nākas pieņemt grūtu lēmumu – vai orientēties uz plašāko iespējamo auditoriju, vai arī izmantot savās aplikācijās jauno OS versiju sniegtās iespējas.