„Autoservisa pakalpojumu portālu attīstībai par labu runā fakts, ka 71% no Vācijā aptaujātajiem 1062 autovadītājiem spēj iedomāties rezervēt automobilim nepieciešamos remonta darbus internetā. Savukārt uzņēmumi autoservisa pakalpojumu portālus veiksmīgi var izmantot kā mārketinga instrumentu, piesaistot jaunus klientus.
Vācijā autoservisa pakalpojumu portāli, piemēram, AutoScout24 vai Fairgarage, piedāvā autovadītājiem līdz šim nebijušas iespējas viegli un ātri salīdzināt automobilim nepieciešamo remonta darbu izmaksas un izvēlēties sev tīkamāko autoservisu. Saskaņā ar Vācijā veiktajiem pētījumiem uz interneta lietošanu orientēti autovadītāji vidēji gadā internetā iepērkoties, iztērē 830,00 eiro (ne tikai ar automobiļiem saistīti pirkumi) un 35% no aptaujātajiem autovadītājiem jau šodien informāciju par autoservisu, tā veikto darbu un kvalitāti iegūst tieši internetā”, komentē K. Āboltiņš.
Aptauja veikta Vācijā 2012.gada augustā, aptaujājot 1062 autovadītājus.