„Strauji pieaugot viedtālruņu, planšetdatoru, mobilā interneta un satura lietotāju skaitam, klientiem arvien būtiskāks ir mūsu speciālistu atbalsts. Vislabāk ir, ja tas ir kāds savējais cilvēks uzņēmumā, kam zini, ka vienmēr vari piezvanīt vai uzrakstīt un uzjautāt. Tagad vairāk nekā 250 tūkstošiem LMT klientu, kas izmanto pieslēguma Brīvība, tāds būs. Tas ļaus ātrāk īstenot savas idejas un sasniegt mērķus,” uzsver LMT viceprezidents Ingmārs Pūķis.
Visus pieslēguma Brīvība klientus, kas pieteiksies šim pakalpojumam, turpmāk uzrunās konkrēts LMT cilvēks, eksperts un uzticamības persona, kurš ilgtermiņā sniegs atbalstu ikdienā risināmos jautājumos. Viņš atbildēs uz konkrēta klienta zvaniem, jautājumiem e-pastā, ieteiks labākos risinājumus, palīdzēs orientēties visdažādākajos LMT pakalpojumos, kā arī telefona un citu iekārtu lietošanā. Personīgais klientu konsultants būs pieejams darba dienās no plkst. 9.00 - 17.00, pārējā laikā uz klientu zvaniem atbildēs LMT zvanu centra konsultanti. Pieteikties Personīgajam konsultantam var LMT mājas lapā http://www.lmt.lv/lv/piesakies-konsultantam.
LMT klientu apkalpošanas reforma norit jau vairāk nekā pusotru gadu. Šajā laikā veiktas ievērojamas izmaiņas - jau šobrīd LMT ir 70 klientu apkalpošanas centri un veikali visā Latvijā, kas ir plašākais mobilo sakaru klientu servisa tīkls valstī.