Nordea Privātpersonu apkalpošanas departamenta vadītāja Jana Strogonova: „Aizvien vairāk cilvēku izvēlas savus ikdienas darījumus veikt elektroniski, tai skaitā, izmantojot mobilo tālruni. Pētījumi norāda, ka Nordea klienti ir divreiz aktīvāki mobilā interneta lietotāji nekā vidēji banku klienti Latvijā – attiecīgi 27% pret vidēji 13% tirgū
. Izstrādājot Nordea bankas mobilo aplikāciju, ņēmām vērā mūsu klientu ieradumus un vēlmes, kā rezultātā esam izveidojuši banku telefonā ar patiesi plašu funkcionalitāti. Šī aplikācija jau ir ieguvusi lielu popularitāti Ziemeļvalstīs, tādēļ esam pārliecināti, ka arī mūsu klienti Latvijā to novērtēs.”
Mobilā aplikācija klientam piedāvā izmantot ne tikai visus internetbankas pakalpojumus, bet arī sazināties ar banku 24 stundas diennaktī, uzzināt tuvāko bankomātu atrašanās vietas un pat plānot savus ienākumus un izdevumus. Tāpat var izmantot dažādus kalkulatorus – valūtu, kredītu un pat uzkrājumu kalkulatoru. Šeit ir pieejama arī aktuālākā informācija par akciju cenām.
Nordea bankas mobilo aplikāciju latviešu, krievu vai angļu valodā bez maksas var lejupielādēt Android Market un App Store vietnēs.