“Google Adwords reklāmas ir viens no efektīvākajiem interneta mārketinga instrumentiem jebkuras nozares uzņēmumam, neatkarīgi no tā, vai uzņēmums nodarbojas ar mēbeļu ražošanu vai ar atpūtas braucienu pārdošanu uz siltajām zemēm. Google Adwords reklāmas nodrošina iespēju piesaistīt jaunus klientus, ieiet jaunos eksporta tirgus, piesaistīt aizvien lielāku mājas lapas apmeklētāju skaitu. Reklāmas efektivitāte balstās tajā, ka uzņēmuma reklāma redzama tieši konkrētā uzņēmuma mērķauditorijai, kas meklē konkrētu preci vai pakalpojumu noteiktā ģeogrāfiskā vietā (valstī) un diennakts laikā,” komentēja Interneta Mārketinga Asociācijas projektu vadītāja Diāna Krieviņa.
Viņa norāda, ka, neskatoties uz milzīgajām Google AdWords iespējām, Latvijā šo reklāmas veidu izmanto salīdzinoši maz uzņēmumu. Kā spilgtākie veiksmes stāsti ir jāmin telekomunikācijas uzņēmums Lattelecom, kas jaunus klientus ir piesaistījis ar salīdzinoši zemām reklāmas izmaksām un gāzbetona izstrādājumu ražotājs AEROC, kas ar AdWords reklāmu palīdzību ir veicinājis zīmola atpazīstamību un jaunu klientu piesaisti.
Lai dalītos pieredzē par AdWords sekmīgākajām reklāmas kampaņām, tendencēm un aktualitātēm 2013. gadā, 28. februārī notiks Interneta Mārketinga Asociācijas rīkotais vebinārs. Vebinārā piedalīsies Latvijas zinošākie Google AdWords eksperti - Egils Boitmanis, Mārtiņš Grūbe un Linda Vingre no Infinitum8, Marta Elste no Digital Marketing Group, Līga Strazdiņa no Media Contacts Latvia un reklamēšanās speciālists Mārtiņš Kažemaks. Pusotru stundu ilgajā vebinārā speciālisti diskutēs par veiksmīgas AdWords reklāmas kampaņas realizāciju, biežāk pieļautajām kļūdām un aktualitātēm 2013. gadā.
Vebināra laikā tiks apskatītas sekojošas tēmas:
- Kādai ir jābūt uzņēmuma mājas lapai, kas orientēta uz klientu piesaisti un pārdošanu;
- AdWords kampaņu ABC jeb pirmie soļi pretim panākumiem;
- Remarketing un Display reklāmu spēks un potenciāls;
- Kas īsti ir AdWords reklāma mobilajās ierīcēs?
- Reklāmguvumu uzskaite - sekmīgas Adwords kampaņas sastāvdaļa;
- Kā īstenot AdWords kampaņu automatizāciju;
- Kāpēc ZMOT (Winning the Zero Moment of Truth) filozofija AdWords kampaņās;
- Kādām tendencēm vajadzētu pievērst uzmanību 2013.gadā?
Lai noskatītos vebināru, lūgums piereģistrēties IMA mājas lapā http://iasociacija.lv/adwords_webinars/ līdz 26.februārim. Vebināru varēs skatīties IMA YouTube kanālā - http://www.youtube.com/user/iasociacija.