Turklāt šo vēlmi nespaido tas, ka viņu pašreizējais telefons gan vizuāli, gan arī veiktspējas ziņā ir pilnībā konkurētspējīgs. Par nelaimi telefonu ražotājiem, bet par laimi veselajam saprātam, šīs vēlmes nav tieši proporcionālas iespējām, un briti maina savus viedtālruņus un citas portatīvās elektroniskās rotaļlietas vidēji reizi divos gados. Tādejādi katrus divus gadus Apvienotās karalistes iedzīvotāju jauniem tālruņiem iztērē 17 miljardus sterliņu mārciņu.
Pētījumi pierāda, ka jauns viedtālrunis tā īpašniekam apnīk četru mēnešu laikā
Britu telekomunikāciju operatori ļoti cītīgi pēta savu klientu, un dažādo mobilo ierīču lietotāju paradumus un to, kā viņi lieto savus gadžetus. Tā nupat sakaru operators O2 ir veicis pētījumu, kura rezultātā noskaidrots, ka ikvienam lietotājam viņa jaunais viedtālrunis apnīk četru mēnešu laikā. Aptuveni 60% no lietotājiem atzīst, ka viņi vienmēr vēlais pašu jaunāko un aktuālāko viedtālruņa modeli.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.