Schmap bezmaksas pakalpojums sadala Twitter sekotājus pēc dzimuma, ģimenes stāvokļa, nodarbošanās, interesēm un atrašanās vietas. Savukārt maksas versija piedāvā šo pašu datu apkopojumu, kā arī citus datus, piemēram, ietekmes koeficientus u.tml.
Kā norāda TechCrunch, Schmap sevi popularizē, izmantojot tā saukto freemium modeli, kur samērā noderīgu bezmaksas pakalpojumu var paplašināt par maksu, lai tas dotu vēl lielāku labumu lietotājiem.
TechCrunch ir publicējis populārā kafejnīcu tīkla Starbucks Schmap veikto Twitter sekotāju analīzi, kas liecina, ka 60,3% sekotāju atrodas ASV, 67,3% ir sievietes. No Starbucks sekotājiem 36,4% seko arī dziedātājai Lady Gaga, bet 31,3% - ASV prezidenta Baraka Obamas Twitter kontam.
Sākotnējās analīzes arī atklājušas kuriozus - skandalozā aktiera Čārlija Šīna sekotāji pārsvarā lieto iPhone telefonus, lai veiktu Twitter ierakstus, un atzīst, ka viņiem patīk ballītes. Šīns, kā ziņo ārvalstu slavenību mediji, ir pazīstams kā liels uzdzīvotājs. Savukārt Microsoft dibinātāja Bila Geitsa sekotāji pārsvarā esot "fizkultūras fanātiķi", raksta TechCrunch.
Vienlaikus portāls atzīmē, ka Schmap, izmantojot īpašus analītiskus algoritmus, apstrādā tikai tos datus, kurus Twitter lietotāji un konkrētas personas sekotāji paši ir publiskojuši. Tas nozīmē, ka, meklējot lietotājus no Latvijas, nepamanītu jokdarus.
Schmap maksas pakalpojumi domāti uzņēmējiem, kas vēlas mērīt un analizēt savus Twitter sekotājus mārketinga pasākumu vajadzībām. Uzņēmums dibināts 2004. gadā un pirms Twitter analīžu pakalpojuma piedāvāšanas izstrādājis interaktīvas kartes internetā.