„Izskatās, ka Samsung trūkst ideju inovācijām, jo viņi līdz ar Apple vadītāja Stīva Džobsa nāvi ir zaudējuši piemēru, kuru kopēt” ir teikts KDB Daewoo Securities ziņojumā.
Tāpat šie analītiķi uzskata, ka diezin vai jaunais Samsung flagmanis spēs radīt lielu interesi, un jau neilgu laiku pēc savas debijas tas pazudīs starp līdzīgiem citu ražotāju produktiem. Tāpat arī neskatoties uz lielajiem Samsung ieguldījumiem pētījumu un attīstības (R&D) jomā, kuri ir $10,2 miljardi, kompānija nav spējusi laika periodā no 2012. gada jūnija līdz 2013. gada jūnijam apsteigt Apple un Google.
Eksperti no firmas Booz and Company uzskata, ka tur vainojama neracionāla līdzekļu sadale, un arī tas, ka Samsung jau ar pirmās Galaxy ierīces klajā nākšanas brīdi ir piešķirta kopētāju slava.