Iemaksas/izmaksas bankomātu, kas atrodas Vecrīgā, Vaļņu ielā 11, SEB Unibankas 24h klientu apkalpošanas centrā, visaktīvāk lietojušas privātpersonas, kas sastāda 97% no kopējā šī bankomāta lietotāju skaita. Privātpersonas skaidras naudas iemaksu operācijas veikušas 856 reizes, un tas veido 94% no visu veikto iemaksu operāciju skaita. Visintensīvāk bankomāts tika izmantots katras nedēļas trešdienā un ceturtdienā. Vidējā skaidras naudas iemaksu summa oktobra mēneša ietvaros bija 157 lati, bet izmaksu – 56 lati.
Skaidras naudas iemaksas/izmaksas bankomāta pieejamība oktobra mēnesī ir bijusi 99,29%. Nepieciešamais laiks skaidras naudas iemaksai šajā bankomātā ir ievērojami zemāks, salīdzinot ar iemaksas operācijas laiku, kas nepieciešams šo pašu operāciju veicot filiālē.
Lielākā iemaksu summa, ko privātpersona ieskaitījusi, izmantojot bankomātu, bija 5 000 latu, kas vienlaicīgi ir arī maksimālā atļautā iemaksu summa bankomātā privātpersonām, savukārt lielākā iemaksu summa, par kādu juridiskā persona papildinājusi savu kontu, ir 3 530 lati. Maksimālā iemaksu summa bankomātā juridiskām personām ir 10 000 latu.
Iemaksas/izmaksas bankomātu klienti aktīvi izmanto visu diennakti. Lielākā klientu aktivitāte vērojama no plkst. 11.00 līdz 16.00, savukārt vienu trešo daļu no visiem skaidras naudas iemaksu darījumiem klienti veic ārpus bankas darba laika – no 17.00 līdz 9.00. Ik darba dienu 24h klientu apkalpošanas centrā no 9.00 līdz 17.00 bankas pakalpojumus sniedz četri klientu apkalpošanas speciālisti, bet pēc plkst. 17.00 darbu turpina Elektroniskais klientu apkalpošanas centrs.
„Visbiežāk uzdotais jautājums no mūsu klientiem, kuri izmanto šī bankomāta sniegtās iespējas, ir kur un kad vēl būs šādas iekārtas,” stāsta SEB Unibankas Bankas automātu tīkla nodaļas vadītājs Aldis Voitenko. Nākošo iemaksas/izmaksas bankomātu SEB Unibanka savu klientu ērtībām līdz šā gada 20. novembrim uzstādīs tirdzniecības centrā “Alfa”.
Skaidras naudas iemaksas/izmaksas bankomāta būtiskākā atšķirība salīdzinājumā ar pārējiem SEB Unibankas bankomātiem ir tā, ka klienti var ne tikai izņemt skaidru naudu, aplūkot maksājumu kartes konta atlikumu, veikt Lattelecom un LMT rēķinu apmaksu, veikt mobilo telefonu priekšapmaksas karšu Okarte, Amigo, Zelta Zivtiņa, Hallo papildināšanu un arī aplūkot pēdējos sešus ar maksājumu karti veiktos darījumus un veikt pārskaitījumus starp maksājumu kartēm piesaistītajiem kontiem, bet arī veikt skaidras naudas ieskaitīšanu savā kartes kontā.
24h klientu apkalpošanas centrā, kas ir ērts risinājums finanšu darījumu kārtošanai, jebkurš SEB Unibankas klients var izmantot Ibankas sniegtās iespējas, skaidras naudas izmaksas bankomātu un pirmo skaidras naudas iemaksas/izmaksas bankomātu Latvijā visu diennakti.
Kopš bankas atvēršanas 1856. gadā daudzas klientu un bankas darbinieku paaudzes ir izveidojušas SEB tādu, kādu to pazīstam šodien. Šogad SEB grupa atzīmē 150 gadu nākotnes svinības. SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus korporatīvajiem klientiem, kompānijām un privātpersonām Skandināvijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Polijā un Ukrainā. Uz 2006. gada 30. jūniju SEB aktīvu apjoms ir 211 miljardi eiro, savukārt kopējais SEB grupai uzticētais aktīvu apjoms pārvaldīšanā veido 115 miljardus eiro. Banka darbojas 20 pasaules valstīs un apkalpo 400 tūkstošus uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljonus privātpersonu. 2,7 miljoni klientu bankas pakalpojumus izmanto ar Interneta starpniecību. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.
Papildu informācijai:
www.seb.lvAgnese Gribuste, Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja – 7779978, 29149306
Vija Freimane, Elektronisko pakalpojumu attīstības nodaļas vadītāja – 29435892
Vairāk par SEB Unibankas grupu:
SEB Unibankas jaunākās ziņas mobilajā telefonā: seb.lv/wap