Banka pārsūdzēšanu vērtē kā nelietderīgu, jo lēmumā uzlikto tiesisko pienākumu banka ir pildījusi arī pirms tā pieņemšanas, proti, tā uzskata, ka arī līdz PTAC lēmumam nerealizēja negodīgu komercpraksi. Aizkraukles banka esot gatava tālākām sarunām ar centru, lai rastu risinājumus konkrētos klientu sūdzību gadījumos.
Diena jau ziņoja, ka attiecīgu lēmumu PTAC pieņēma februāra vidū, nosakot to kā pagaidu noregulējumu līdz galīgajam lēmumam.
Janvāra beigās Aizkraukles banka visus savus kredītņēmējus informēja par jauniem sadarbības nosacījumiem: par konta apkalpošanu turpmāk jāmaksā pieci lati mēnesī, taču ja klients šo naudu maksāt nevēlas, jāparaksta "papildvienošanās" par bezmaksas kontu. Patiesībā šī vienošanās bija kredītlīguma grozījumi, kuri būtiski paplašināja bankas tiesības mainīt kredīta likmi, pieprasīt aizdevuma pirmstermiņa atmaksu un papildu ķīlu. Banka gan vēlāk no no savām prasībām nedaudz atkāpās, bet PTAC aizliedza izteikt patērētājiem šādu ultimātu.