Savukārt pati Aizkraukles banka noraida pārmetumus, norādot, ka tā neveic un nav veikusi negodīgu komercpraksi. Bankas pārstāvis Ilmārs Jargans Dienai teica, ka lēmums par PTAC noregulējuma pārsūdzēšanu pagaidām nav pieņemts.
Jau vēstīts, ka janvāra beigās Aizkraukles banka visus savus kredītņēmējus informēja par jauniem sadarbības nosacījumiem: par konta apkalpošanu turpmāk jāmaksā pieci lati mēnesī, taču ja klients šo naudu maksāt nevēlas, jāparaksta "papildvienošanās" par bezmaksas kontu. Patiesībā šī vienošanās bija kredītlīguma grozījumi, kuri būtiski paplašināja bankas tiesības mainīt kredīta likmi, pieprasīt aizdevuma pirmstermiņa atmaksu un papildu ķīlu. PTAC savukārt ir aizliedzis bankai izteikt patērētājiem šādu ultimātu.
Lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā.
Banka savukārt savos skaidrojumos uzsver, ka norēķinu konta apkalpošanas maksas ievešana pašlaik atlikta līdz jūlijam, šis jautājums vēl tikšot izskatīts bankas valdē. Turklāt banka piebilst, ka klientiem, kuriem nav būtisku kredīta līguma noteikumu pārkāpumu, netika un netiek piemērota kredīta līguma termiņa vai citi līguma noteikumu maiņa.
Februāra beigās varētu sekot arī PTAC lēmums attiecībā uz Aizkraukles bankas klientiem piedāvāto līguma nosacījumu taisnīgumu — patlaban bankai dots laiks skaidrojumu sagatavošanai. Jau vēstīts, ka esošajos līgumos ir, piemēram, punkts par to, ka klients nedrīkst apzināti pasliktināt savu finansiālo stāvokli — šī norma ļāvusi bankai daudziem klientiem pieprasīt 5% līgumsodu. Arī no šī līgumsoda banka piedāvā izvairīties, ja klients piekrīt parakstīt viņam neizdevīgus līguma grozījumus.
(pievienots Aizkraukles bankas komentārs 2. un 5.rindkopā)