Tas nozīmē, ka jebkuram interesentam, izvēloties savu auto, nav jāmeklē informācija dažādu autotirgotāju mājas lapās un salonos, jo „Hansa Līzings” vienuviet apkopojis vairāk nekā 800 jaunu automašīnu, 110 motociklu un 65 laivu modeļu piedāvājumus. Savukārt līzinga pieteikumu var aizpildīt elektroniski, neizejot no mājas vai biroja.Irīna Pīgozne, SIA „Hansa Līzings” direktore: „Mūsu veiktās aptaujas liecina, ka, pirms iegādāties automašīnu, 90% potenciālo pircēju informāciju par auto meklē internetā. Tāpēc „Hansa Līzings” vēlas palīdzēt transporta līdzekļa iegādes procesā jau no paša sākuma, kad klients vēl tikai domā par jaunu auto, motociklu vai laivu. Šobrīd www.lizings.lv piedāvātās iespējas ir pirmais solis, un mēs turpināsim uzlabot līzinga noformēšanas procesu tīmeklī, lai interesentam fiziski nav jādodas uz banku. Tā kā elektroniskās telpas attīstība notiek ļoti strauji, var prognozēt, ka nākotnē arvien lielāks automašīnu skaits tiks meklēts un pārdots internetā”.Izmantojot www.lizings.lv, ar līzinga kalkulatora palīdzību iespējams aprēķināt iespējamās izmaksas un ikmēneša maksājuma summas, un plašajā autokatalogā izvēlēties sev vispiemērotāko automašīnu. Tuvākajā laikā būs pieejami arī lietotu automašīnu piedāvājumi. Lai izvēlētos vispiemērotāko auto un līzinga veidu, izveidota praktiska padomu sadaļa, kā arī aktualitātes automašīnu un motociklu pasaulē un „Hansa Līzings” īpašie piedāvājumi un jaunumi.Interesanti cipari:
- Populārākās ir vidējās klases automašīnas - 42% šogad līzingā iegādāto auto ir vidējās klases; 34% - mazās klases un 14% - apvidus auto;
- Vismazākais ikmēneša maksājums 37 lati par 1995.gada izlaiduma Nissan;
- Vislielākais ikmēneša maksājums – 2050 lati par 2006.gada izlaiduma Audi.
- Populārākās līzingā ņemtās auto markas 2006.gadā – Volkswagen, BMW un OPEL.
- „Hansa Līzings” kopumā finansējis 28 161 automašīnas.
Papildu informācija:
Ivars Svilāns,
AS „Hansabanka”
Preses sekretārs
[email protected]
tālr. 7444561; mob. 2945411