No š.g. 20. septembra visiem Hansabankas klientiem ir iespēja pasūtīt norēķinu karti ar individuāli izvēlētu dizainu, tādā veidā izceļot savu personību un radošo garu. Pētījums Kā rāda Hansabankas veiktais pētījums – gandrīz katram otrajam Latvijas iedzīvotājam (40%) ir svarīgi, lai norēķinu kartes dizains būtu personisks – tāds, kurā var atpazīt sev tuvas vietas, lietas vai vērtības. 41% respondentu uz jautājumu, vai ir svarīgi, lai norēķinu kartes dizains būtu īpašs, atšķirīgs un ne tāds, kā citiem, atbild apstiprinoši. Pētījuma dati rāda, ka vīriešiem, salīdzinot ar sievietēm, tādā veidā atšķirties ir nozīmīgāk – attiecīgi 51% un 35%. Norēķinu kartes dizains ir svarīgs visām vecumu grupām, tomēr 65% jauniešu svarīgs ir mākslinieciski radošs norēķinu kartes dizains, bet cilvēki vecumā no 30 līdz 49 gadiem vairāk izvēlētos klasisku un neitrālu dizainu – attiecīgi 84%. Hansabankas pētījums liecina, ka Latvijas iedzīvotāji vēlas, lai viņiem ikdienā būtu līdzi kāds atgādinājums par sev tuvajiem cilvēkiem. Izrādās, ka gandrīz katram otrajam Latvijas iedzīvotājam naudas makā vienmēr ir līdzi savu tuvo cilvēku fotogrāfijas. It īpaši svarīgi tas ir sievietēm - 70% Latvijas sieviešu vienmēr naudas makā ir līdzi draugu vai ģimenes locekļu fotogrāfijas. Vīriešiem nedaudz mazāk – 48%. Tas ir vēl viens iemesls domāt, ka „Mana dizaina karte“ gūs klientu atsaucību. „Agrāk dzīves skaistos mirkļus varējām glabāt tikai atmiņās. Tagad iespējams iemūžināt uz Hansabankas norēķinu kartēm un vienmēr nēsāt līdzi. Hansabanka vienmēr ir augstu vērtējusi savu klientu individualitāti, tāpēc vienmēr sekojusi līdzi, lai var nodrošināt personiskus un inovatīvus pakalpojumus un servisu. Iespēja veidot dizainu savai norēķinu kartei ļauj izteikt sevi, parādīt savu personību un pašrealizēties. Mēs ceram, ka klientiem iepatiksies „Mana dizaina karte“ un viņi aktīvi izmantos šo iespēju,“ teica Ināra Tiltiņa, Hansabankas Norēķinu karšu daļas vadītāja. Kas ir „Mana dizaina karte“? Hansabankas klienti, pasūtot norēķinu karti, var izvēlēties dizainu no sava foto albuma vai no Hansabankas galerijas, kur tiek piedāvāti 81 attēli par 9 dažādām tēmām. Lai pasūtītu karti, apskatītu Hansabankas galerijas attēlus vai lejupielādētu savu fotogrāfiju, jāapmeklē interneta mājas lapa [http://www.hansabanka.lv/pakalp/pr_2_2_6.php]. „Mana dizaina karti“ šobrīd var saņemt norēķinu kartei VISA Classic, kas ir viena no Hansabankas klientu iecienītākajām norēķinu kartēm. Norēķinu karšu tirgus dati 2007. gada otrajā ceturksnī Hansabanka aizņēma 37% no kopējā norēķinu karšu tirgus apjoma Latvijā. Hansabanka ir izsniegusi visvairāk norēķinu kartes Latvijā - kopējais aktīvo karšu skaits šī gada augusta beigās bija nepilni 900 000. Faktu, ka norēķinu karšu popularitāte Latvijā aug, apliecina Hansabankas veiktais pētījums. Pēdējo gadu laikā Latvijas iedzīvotāji vairāk izmanto norēķinu karšu, lai samaksātu par pirkumiem/pakalpojumiem. To atzīst gandrīz 65% respondentu. Turklāt 39% respondentu atzīst, ka dara to daudz vairāk nekā pāris gadus atpakaļ. 25% atzīst, ka nedaudz vairāk, 27% neizjūt atšķirību, savukārt tikai 4% saka, ka mazāk. Otra tendence, kas novērojama - pieaug bezskaidras naudas norēķini. Aptuveni 70% Latvijas iedzīvotāju izmanto bankas norēķinu karti kaut vienu reizi nedēļā, lai samaksātu par pirkumiem/pakalpojumiem. Pētījums rāda, ka visaktīvāk ar bankas karti norēķinās gados jauni cilvēki (20 - 29 gadi) – nedēļā kaut vienu reizi lieto 77%. Otrā vietā pēc aktivitātes ir cilvēki vecumā no 30 līdz 39 gadiem (71%). Trešajā vietā vecuma grupa no 40 līdz 49 gadiem (55%). Statistika rāda, ka tikai 3% respondentu izņem naudu no bankomāta katru dienu. Visbiežāk cilvēki izņem naudu no bankomāta reizi nedēļā (34%) vai reizi 2-3 nedēļās (24%). Kā pasūtīt „Mana dizaina karti?“ Sākot ar š.g. 20. septembri visi Hansabankas klienti var izvēlēties savu dizainu norēķinu kartei VISA Classic. Lai to izdarītu, ir jāatver mājas lapa [http://www.hansabanka.lv/pakalp/pr_2_2_6.php]. Jāizvēlas dizains norēķinu kartei no sava foto albuma, kas atbilst norādītajiem noteikumiem, vai arī kāds no Hansabankas galerijā piedāvātajiem attēliem. Galerijā izvēle ir plaša – kopā 81 attēls par 9 dažādām tēmām (Rīga, Latvija, spēks, daba, ziedi, dzīvnieki, tekstūra, bezgalība un pasaules mantojums). Kartes pasūtīšanai ir svarīgs izvēlētā attēla īpašais numurs – tas tiks saņemts vienas darba dienas laikā pēc pieteikuma aizpildīšanas mājaslapā. Attēliem no galerijas tas jau ir pievienots pie attēla. Ja paša izvēlētais attēla dizains atbildīs visām prasībām, tad vienas darba dienas laikā pēc pieteikuma aizpildīšanas mājas lapā [http://www.hansabanka.lv/pakalp/pr_2_2_6.php] tiks nosūtīts apstiprinošs e-pasts, kurā norādīts attēla numurs. Pēc tam jauno norēķinu karti jāpasūta kādā no trijām vietām – internetbankā hanza.net., telefonbankā (tālr. 67024555) vai jebkurā Hansabankas filiālē Latvijā. Papildus maksa par kartes dizainu ir 5 LVL gadā. Par Hansabankas veikto pētījumu: OMD Snapshots, kopējais respondentu skaits - 956 cilvēki no Rīgas, lielākajām Latvijas pilsētām un reģioniem. Pētījuma veikšanas laiks – š.g. rudens. Ivars Svilāns AS “Hansabanka” preses sekretārs Tālr. 7444561, Mob. 29454411 e-pasts: [email protected]
Hansabanka no 20. septembra atklāj pieteikšanos „Mana dizaina kartei“
Hansabankas pētījums – gandrīz pusei Latvijas iedzīvotāju svarīgs norēķinu kartes dizains Trešdien, 19. septembrī, Hansabankas klienti – māksliniece Elita Patmalniece, radio STAR FM balss Valters Krauze un 1. ģimnāzijas skolotāja Anta Artiņa – kā pirmie saņēma Hansabankas norēķinu kartes ar pašu radītu dizainu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.