Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +12 °C
Skaidrs
Sestdiena, 19. oktobris
Drosma, Drosmis, Elīna

Hansabanka turpina klientu apkalpošanas tīkla pilnveidi un paplašināšanu

Šodien, 8.aprīlī, Rīgā, Deglava ielā 45 atklāta jauna Hansabankas filiāle, tādējādi turpinot dinamisku un nepārtrauktu klientu apkalpošanas tīkla attīstību. Hansabanka palielina apkalpošanas kapacitāti ar mērķi aktīvi piesaistīt jaunus klientus un mērķtiecīgi attīstīt izvēlēto virzienu – būt vadošajai bankai privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanā Latvijā.

  Hansabanka šogad paplašina filiāļu tīklu ar piecām filiālēm, bet darba vietu skaitu filiālēs par gandrīz 100 darba vietām, lai stiprinātu servisa līmeni un piedāvātu klientiem gan jaunus, gan arī tradicionālus bankas pakalpojumus. Līdz 2008. gada beigām Hansabanka plāno atvērt kopā piecas jaunas filiāles  -Rīgā, Jelgavā, Aizputē un Daugavpilī. 2007. gadā tika atvērtas četras jaunas filiāles – Liepājā, Bolderājā, Daugavpilī un Rūjienā. Pašlaik Hansabankai ir 73 filiāles un norēķinu grupas visā Latvijā. Šobrīd pagājis vairāk nekā gads, kopš Hansabanka sadarbībā ar pasaulē atzītu dizaina kompāniju Allen International uzsāka vērienīgu filiāļu pārveides projektu ar mērķi vēl vairāk uzlabot servisu – samazināt rindas, palielināt funkcionalitāti un radīt vēl patīkamāku atmosfēru bankas klientu apkalpošanas telpās. Ar šo konceptu Hansabanka ir radījusi nākamās paaudzes filiāles un ir gatava nākotnes situācijai - bankas filiālēm kā klientu konsultāciju centriem. Jaunais dizains ieviests jau 26 filiālēs, un atsevišķi dizaina elementi – 30 klientu apkalpošanas vietās. Līdz gada beigām jauno dizainu plānots ieviest vēl 10 filiālēs. Pēc Hansabankas iniciatīvas Latvijā jaunā dizaina projekts šobrīd tiek realizēts arī Lietuvā un Igaunijā. Līdzīgu bankas filiāļu interjera dizaina pārveidi Swedbank īsteno arī Krievijā un Ukrainā. Kopā Baltijas valstīs ir 290 filiāles un norēķinu grupas: 73 filiāles un norēķinu grupas Latvijā, 91 filiāle Igaunijā un 126 filiāles Lietuvā. „Hansabanka turpina klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidi un attīstību. Arī šogad plānojam palielināt gan filiāļu, gan finanšu konsultantu skaitu. Esam ļoti gandarīti, ka filiāļu dizaina projekts ir ļāvis vēl vairāk stiprināt izcilo servisa līmeni - samazināt rindas un radīt vēl patīkamāku atmosfēru klientu apkalpošanas telpās gan klientiem, gan darbiniekiem. Banka sen vairs nav iestāde, kurā valda pārspīlēti svinīga un saspringta atmosfēra. Bankas filiāle 21.gadsimtā ir klientu konsultatīvais centrs, kas servisa un iekārtojuma ziņā līdzinās labākajiem citu servisa jomu uzņēmumiem. Nākotnē izšķirīga nozīme būs izcilam servisam un individualizētai klientu apkalpošanai -  Hansabanka jaunajām patērētāju uzvedības izmaiņām ir gatava,” uzsver Oksana Sivokobiļska, Hansabankas valdes locekle, Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja. Kāda būs nākotnes banka? Nākotnē turpinās pieaugt elektronisko maksājumu popularitāte un cilvēkiem būs aizvien mazāka nepieciešamība doties uz banku veikt ikdienas pakalpojumus. Tas vēl vairāk ļaus attīstīt bankas filiāles kā klientu apkalpošanas centrus. Bankas – konsultāciju centri būs ar mūsdienīgu dizainu un rūpīgi izstrādātu funkcionalitāti. Viss būs pakļauts tam, lai klients varētu baudīt labu servisu un saņemt kvalitatīvas finanšu konsultācijas. Arvien svarīgāka loma klientu apkalpošanā būs finanšu konsultantiem, kuriem būs jāpārzina ne tikai ikdienas pakalpojumi, bet arī jāspēj sniegt kvalitatīvas konsultācijas visos klientam vajadzīgajos jautājumos – uzkrājumu, produktu un aizdevumu jomās. Izšķirīga nozīme būs servisam un piedāvātajam produktu klāstam, kā arī individualizētai pieejai katram klientam. Pētījums – Latvijas iedzīvotāju priekšstats par bankām Hansabankas pārvērtības ļauj lauzt Latvijas iedzīvotāju priekšstatus par bankām – liecina šī gada martā veiktā iedzīvotāju OMD Snapshots aptauja. Aizvien mazāk Latvijas iedzīvotājiem bankas asociējas ar iestādi, kur vienmēr ir rindas un valda klusums un saspringta atmosfēra.  Šāda aptauja tika veikta arī 2007. gadā, kad tika uzsākta Hansabankas jaunā filiāļu koncepta ieviešana, tāpēc tas ļāvis novērtēt, kā mainījušies iedzīvotāju priekšstati. Ekspresaptaujas dati liecina, ka šogad 97% (iepriekšējā gadā – 93%) Latvijas iedzīvotāji domā, ka bankā ir labs serviss. Hansabanka to uzskata par ļoti labu rādītāju, kam pamatā ir banku līdzšinējais darbs pie pakalpojumu sniegšanas kvalitātes. Atbildot uz jautājumu „ar kuriem izteikumiem Jums asociējas banka?” 2007. gadā 70% iedzīvotāju atbildēja, ka bankās vienmēr ir rindas, turpretī šogad šādu atbildi snieguši jau tikai 47% respondentu. Pagājušajā gadā gandrīz puse iedzīvotāju uzskatīja, ka bankās valda klusums un saspringta atmosfēra, šogad šādu atbildi snieguši tikai 25%. Pirms gada 20% iedzīvotāju bija izteikušies, ka banka asociējas ar maziem kases lodziņiem un augstām letēm, taču šogad šādu atbilžu bija par 5% mazāk. Vēl pērn 17% aptaujāto bankas vārds saistījās ar konservatīvu telpu tumšās krāsās, šogad šāda asociācija bija vairs tikai 10%. Šogad iedzīvotāji tika aptaujāti arī par to, kas mainījies Hansabankas filiālēs pēdējā gada laikā. 30% aptaujāto, kas pēdējā gada laikā bijuši kādā no Hansabankas filiālēm, minējuši, ka viņu nepieciešamība doties uz filiāli ir mazinājusies un vairāk tiek izmantota internetbanka vai telefonbanka. Interesanti, ka arvien mazāku nepieciešamību doties uz banku minējušas tieši sievietes - gandrīz katra otrā. 27% respondentu minēja atbildi, ka filiālēs mazinājušās rindas, šo atbildi īpaši uzsvēruši vīrieši. 17% respondentu atzīmējuši, ka Hansabankas filiālēs ir kļuvis patīkamāk uzturēties (tajās ir ērts dīvāniņš un skan mūzika), un 15% minējuši, ka uzlabojies apkalpošanas serviss un kvalitāte - īpaši šo atbildi uzsvēruši lauku iedzīvotāji, kuriem seko rīdzinieki un citu pilsētu iedzīvotāji. Hansabankas aptauja par „Latvijas iedzīvotāju priekšstatiem par bankām tika veikta 2007. gada janvārī un 2008. gada martā (OMD Snapshots). Šī gada martā aptaujāti 877 respondenti no Rīgas, lielākajām Latvijas pilsētām un lauku reģioniem, savukārt 2007. gadā aptaujāts 781 respondents. Papildu informācijai: Kristīne Jakubovska AS „Hansabanka” Preses sekretāre Tel.: 67444561, 29128208 [email protected]

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses