Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

„Pernod Ricard” pirmā pusgada ieņēmumi no pārdošanas sasnieguši 3,5 miljardus eiro

Pasaulē otrs lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs un izplatītājs „Pernod Ricard” finansiālā gada* pirmajā pusgadā (2006.gada 1.jūlijs – 31.decembris) sasniedzis 3,5 miljardu eiro lielus ieņēmumus no pārdošanas, kas ir par 10% vairāk, salīdzinot ar tādu pašu periodu 2005.gadā. Šajā periodā visstraujāk pieauguši pārdošanas apjomi Āzijā un Amerikā. Savukārt kompānijas peļņa pieaugusi par 18%, sasniedzot 529 miljonus eiro.

Sandis Jansons, SIA „Pernod Ricard Latvia” vadītājs: „Arī pirmajā pusgadā „Pernod Ricard” grupas pārdošanas apjomi strauji pieauga kompānijas pamatportfeļa produktiem. Turklāt cerēto finansiālo rezultātu deva arī 2005.gadā noslēgtais darījums par  „Allied Domecq” pārņemšanu. Prognozējam, ka ar līdzšinējās izaugsmes tempiem „Pernod Ricard” grupas ieņēmumi gada šķērsgriezumā varētu pieaugt kopumā par 20%.”

Pateicoties lielajam pieprasījumam pēc produkcijas Meksikā, Brazīlijā un Venecuēlā, īpaši pēc degvīna Stolichnaja, īru viskija Jameson, skotu viskija Chivas, visstraujāk, par 15%, pārdošanas apjomi palielinājušies Amerikā. Par 12% pārdošanas apjomi palielinājušies Āzijā. Šajā reģionā pieprasītākie produkti bijuši konjaks Martell un skotu viskijs Ballantine’s. Eiropā izaugsme bijusi mērenāka, tikai par 6%, un tai jāpateicas pieaugušajam produkcijas pieprasījumam Krievijā, Spānijā, Vācijā un Centrālajā Eiropā.

S.Jansons: „Apmēram pusi (44%) kompānijas ienākumu nodrošinājuši pārdotie apjomi Āzijā un Amerikā. Finansiālā gada pirmajā pusgadā ieņēmumi no tā saucamajiem 15 stratēģiskajiem „Pernod Ricard” zīmoliem, kuru starpā ir skotu viskijs Ballantine’s, konjaks Martell un citi, pieauguši par 14%. Visstraujāk pārdotie produkcijas apjomi pieauguši Perrier-Jouet par 43% un degvīnam Stolichnaja par 32%. Savas pozīcijas pasaules mērogā turpina zaudēt vīnu un šampaniešu segments, kuru pārdotie apjomi arī šogad samazinājušies par 1,1%.”

„Pernod Ricard” grupa ir otrs lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs un izplatītājs pasaulē un lielākais ārpus Ziemeļamerikas robežām. Kopš 1998.gada arī Latvijā darbojas sava pārstāvniecība SIA „Pernod Ricard Latvia”, kas šo gadu laikā Latvijā ir iekarojusi līderpozīcijas premium alkohola tirgū.

„Pernod Ricard” grupā strādā 17 600 darbinieku vairāk nekā 70 valstīs. 56% no kompānijas pārdotajiem produkcijas apjomiem ir ārpus Eiropas un vairāk nekā 89% ārpus Francijas, no kurienes kompānija cēlusies.
"Pernod Ricard" pieder vairāk nekā 100 premium alkohola zīmolu, tostarp, īru viskijs Jameson, skotu viskijs Ballantine`s un Chivas Regal, Armēnijas brendijs Ararat, Austrālijas vīns Jacob’s Creek, Gruzijas vīni Old Tbilisi un Tamada, Spānijas vīns Campo Viejo,  konjaki Martell, Bisquit un Renault, rumi Havana Club un Malibu, tekila Olmeca, džins Beefeater un šampanietis Mumm un Perrier-Jouet. Alkoholisko dzērienu augsto kvalitāti un izcilās garšas garantē tas, ka „Pernod Ricard” vienlaicīgi ir šo dzērienu ražotājs un arī izplatītājs.

* „Pernod Ricard” finansiālais gads tiek rēķināts no 1.jūlija līdz nākošā gada 30.jūnijam

Informāciju sniedza:
Sandis Jansons
SIA „Pernod Ricard Latvia” vadītājs

Papildu informācijai:
Inese Ozoliņa
T: 29336923; 7358923

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses