Tas ir augstākais pozitīvu izmaiņu rādītājs nozarē šajā gadā. DnB NORD Bankas prezidents Andris Ozoliņš saka: „Topa nosaukumā ietvertais apzīmējums – mīlētākie zīmoli – nav bijis bankas pašmērķis, tomēr tas skaidri parāda, kuriem uzņēmumiem un zīmoliem sabiedrība vairāk uzticas un kurus novērtē. Esmu gandarīts, ka DnB NORD Bankas darbs un mūsu akcionāru apņēmība arī salīdzinoši grūtā laikā pastāvīgi stiprināt DnB NORD Bankas kapacitāti, ir tik izteikti veicinājusi klientu uzticību un atzinību.” Viņš piebilst, ka topa rezultātu kāpumā līdzās bankas pakalpojumu kvalitātei, kura tiek saglabāta arī ekonomiskās situācijas saasināšanās laikā, zināma loma varētu būt arī DnB NORD Bankas īstenotajām aktivitātēm, kas tiešā veidā sasaucas ar pašreizējo ekonomisko situāciju – bankas izveidotā portāla Nekrize.lv sniegtajām konsultācijām un pozitīvo informāciju, DnB NORD Latvijas barometra ikmēneša socioloģiskajiem pētījumiem un tematisko raidījumu un rakstu sērijas „Latvija var!” iedvesmojošajiem materiāliem. „Šie ir trīs „vaļi”, uz kuriem balstām bankas sociālo aktivitāti un ieinteresētību Latvijas sabiedrības norisēs un kurus turpināsim īstenot, lai ilgtermiņā radītu pozitīvu atskaites punktu sabiedrības noskaņojumam,” piebilst A.Ozoliņš. DnB NORD Banka ir viena no vadošajām finanšu institūcijām Latvijā, kura 2008. gadā ieguvusi prestižā starptautiskā žurnāla „Euromoney” balvu kā gada labākā banka Latvijā, savukārt 2009. gada oktobrī vienu no tās netiešajiem akcionāriem – DnB NOR (Norvēģija) – žurnāls „Global Finance” ierindojis pasaules drošāko banku saraksta 33. vietā. Papildu informācija:Teika LapsaDnB NORD Bankas sabiedrisko attiecību vadītājatālr. + 371 29161561 e-pasts: [email protected]
PR: "DnB NORD Banka" – banku sektora veiksmes stāsts mīlētāko zīmolu topā
Lai arī finanšu nozare gan pasaulē, gan Latvijā šogad izjūt smagus pārbaudījumus, arī tajā joprojām atrodami veiksmes stāsti, kas apliecina klientu un sabiedrības uzticēšanos konkrētiem zīmoliem. Viens no spilgtākajiem šai nozarē, pēc žurnāla „Kapitāls” publiskotā mīlētāko zīmolu topa rezultātiem, ir DnB NORD Banka - tās atpazīstamība un sabiedrības uzticēšanās šai bankai gada laikā pieaugusi par 43%.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.