Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

"SEB banka" atklāj 24h elektronisko klientu apkalpošanas centru Daugavpilī

Jau ar 14. aprīli visi Daugavpils iedzīvotāji un pilsētas viesi savus ikdienas norēķinus var veikt jaunatklātajā SEB bankas 24h elektroniskajā klientu apkalpošanas centrā (E-KAC) Daugavpilī, Mihoelsa ielā 68, SEB bankas klientu apkalpošanas centra telpās. Klientu ērtībām ir uzstādīts skaidras naudas iemaksas un izmaksas bankomāts, kā arī SEB bankas internetbankas Ibanka terminālis.

Šis ir jau otrais 24h klientu apkalpošanas centrs, kuru SEB banka atver ārpus Rīgas, kas sniegs klientiem iespēju izmantot elektroniskos bankas pakalpojumus visu diennakti. Kā ierasts, SEB bankas darba laikā klientu apkalpošanas centrā klientus apkalpos bankas darbinieki, kas sniegs pilnu SEB bankas finanšu pakalpojumu klāstu, savukārt pēc plkst. 17.00 darbu turpinās 24h elektroniskais klientu apkalpošanas centrs, kurā jebkurš SEB bankas klients varēs izmantot Ibankas sniegtās iespējas un skaidras naudas iemaksas/izmaksas bankomātu.  “Klients ir katra uzņēmuma vērtība, tāpēc cenšamies pilnveidot savu pakalpojumu klāstu un attīstīt apkalpošanas kvalitāti, sniedzot finanšu pakalpojumus pēc iespējas ērtākā un klientiem izdevīgā veidā un laikā. Mēs apzināmies, ka ne vienmēr klientiem ir iespējams veikt visus nepieciešamos finanšu darījumus bankas darba laikā, tāpēc, ieviešot E-KAC, SEB banka realizē SEB grupā veiksmīgi izmantotu klientu apkalpošanas modeli – aktīvi piedāvāt saviem klientiem elektronisko pakalpojumu izmantošanu ārpus bankas darba laika. Šis ir ļoti ērti izmantojams bankas pakalpojums gan privātpersonām, gan juridiskajām personām,” norāda SEB bankas  filiāļu tīkla direktors Māris Larionovs. Visos SEB bankas bankomātos iespējams apskatīt kartes konta atlikumu, lietot to skaidras naudas izņemšanai,  apmaksāt Latvenergo, Lattelecom, LMT, Tele2 un BITE rēķinu, kā arī papildināt priekšapmaksas sarunu kartes – OKarte, Zelta Zivtiņa, Amigo un Hallo! Savukārt internetbankas Ibanka terminālis klientiem piedāvā apmaksāt rēķinus, apskatīt visu izvēlēto kontu atlikumus, veikt naudas pārskaitījumus, darījumus ar vērtspapīriem, kā arī ir iespēja pieteikties pensiju 3. līmenim, visu diennakti apskatīt pensiju 3. līmenī un dzīvības apdrošināšanā veiktos uzkrājumus.SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus 400 tūkstošiem uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljoniem privātpersonu Skandināvijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Ukrainā, Krievijā un ir starptautiski pārstāvēta vēl 10 valstīs. SEB grupā strādā vairāk kā 20 000 darbinieku. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.Papildu informācijai:Sanda Purviņa, SEB bankas Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja – 67779978, 29357123, [email protected]āk par SEB bankas: www.seb.lv. SEB bankas jaunākās ziņas mobilajā telefonā: seb.lv/wap

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses