Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +9 °C
Skaidrs
Ceturtdiena, 17. oktobris
Karīna, Gaits

PR: Pašmāju uzņēmums "Milda KM" plāno aktīvi audzēt tirgus daļu

Vietējais pārtikas ražotājs "Milda KM" 2009. gadā sasniegusi neto apgrozījumu 1,7 miljonu latu apmērā, savukārt šogad augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmums plāno audzēt tirgus daļu kečupu un majonēzes tirgos.

Vietējā kapitāla uzņēmuma "Milda KM", kas ražo produktus ar zīmoliem "Milda" un "GardiGan" pērnā gada apgrozījums ir tāds pats kāds tas bija 2008. gadā, respektīvi, "Milda KM" ir noturējusi apgrozījumu neskatoties uz ekonomiskās krīzes padziļināšanos. Pagājušajā gadā vairāk kā 1.5 miljoni eiro tika investēti uzņēmuma ražotnē Valmieras novada, Kocēnos, kā rezultātā ražošanas jauda tika palielināta 2.5 reizes.

Šogad plānots audzēt apgrozījumu par 30% gan uz vietējā tirgus, gan eksporta rēķina.  ""Visas uzņēmuma ražoto produktu grupas ir saglabājušas stabilitāti, pircēji ļoti labi ir uzņēmuši jauno Premium kvalitātes produktu līniju "GardiGan". Ar zīmola "GadiGan" produktiem esam uzstādījuši jaunu kvalitātes latiņu arī citiem Latvijas ražotājiem. "GardiGan" produkti ir atzīti kā dabīgi un galvenais panākums ir – lielākā daļa "GardiGan" produktu nesatur konservantus," stāsta "Milda KM" izpilddirektore Līga Āboliņa. Ar zīmolu "GardiGan" šobrīd tiek ražoti 4 veidu kečupi, 4 veidu tomātu mērces, 3 veidu majonēzes, 2 veidu zupas ar gaļu un 3 veidu krēmzupas sadarbībā ar atzīto šefpavāru Elmāru Tanni.

Pagājušajā gadā "Milda KM" tirgus daļa ir augusi gan kečupu kategorijā, gan majonēzes kategorijā. Arī šogad plānots turpināt audzēt tirgus daļu un kļūt par nopietnu konkurentu tirgus līderiem, kas dažās produktu grupās, piemēram, kečupa un mērču segmentos, ir uzņēmumi ar ārvalstu kapitālu. Kečupu tirgū šogad plānots audzēt tirgus daļu no 7% uz 15% un kļūt par līderi starp vietējā Latvijas kapitāla uzņēmumiem, savukārt majonēzes tirgū "Milda KM" paredz audzēt savu tirgus daļu no 5% uz 12% un kļūt par 2.lielāko vietējo ražotāju, piedāvājot produktus jaunā modernā, lietotājam ērtā iepakojumā – stāvpakās. Šī gada plānos iekļaujas arī kļūšana par vienu no pirmajiem pārtikas pārstrādes uzņēmumiem Latvijā, kas iegūst ISO 22000 sertifikātu. "Vēlamies kļūt par patērētāju iecienību produktu ražotāju, kuru atpazīst ar augstu pašmāju kvalitāti un vietējiem patērētājiem tīkamu un piemērotu produktu garšu. Tas arī ir mūsu galvenais mērķis un uzdevums šogad," uzsver Līga Āboliņa.

Pašlaik "Milda KM" eksportē 30% no saražotās produkcijas. Uzņēmuma produkcija šobrīd ir nopērkama daudzos Lietuvas, Igaunijas, Anglijas un Īrijas veikalos. Pašlaik notiek intensīvs darbs pie jaunu tirgu apgūšanas – notiek sarunas ar potenciāliem partneriem tādās Latvijai nozīmīgās valstīs, kā Vācija, Beļģija un Krievija.


Papildus informācija:
Madara Laicāne
SIA "Milda KM" sabiedrisko attiecību konsultante
[email protected]
m. 28352319

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses