Šī projekta mērķis ir apzināt un vienot mazos un vidējos uzņēmumus uz savdabīgas komunikācijas platformas. Mazie uzņēmumi var pieteikt sevi un izvietot logo un kontaktus uz dabiskas upeņu sulas etiķetes, kas būs kā simbols mazo uzņēmumu spēkam un ticībai. Etiķete, kas ir apskatāma www.upenusula.lv, tiks izdrukāta 2010.gada 20. Februārī un uzlīmēta uz dabiskas upeņu sulas burkām. Tās tiks pasniegtas topošajiem un esošajiem partneriem – mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Šāds projekts palīdzēs uzņēmumiem saprasties un grūtā brīdi palīdzēt cits citam ar brīviem resursiem. Pagaidām uzņēmēji Latvijā jūtas apdraudēti – kopā vieglāk izprast problēmas un rast risinājumus.
Projekta autors un idejas realizētājs Ainārs Pudulis: „ Uzņēmēji Latvijā netiek lutināti, nodokļu slogi un likumdošana padara grūtu izdzīvošanu pašreizējiem uzņēmējiem un uzbur grūtus apstākļus topošajiem. Tieši ar „Etiķetes projektu” gribu panākt uzņēmēju saliedēšanos esošajos apstākļos, jo mazāks uzņēmējs, jo grūtāk tam izdzīvot, iespēja tikai viena - apvienoties!”
Pēc šī projekta Ainārs plāno nākošo etiķeti, kura tiks sākta veidot 01.03.2010. Uzņēmēji varēs izvietot krietni vairāk logo un reklāmas. „Ceru, ka ar savu rīcību varēšu rast daudz atbalstītāju un iedrošināt arī citus mazos uzņēmējus, kas vēl meklē savu „Zelta stīgu”,” piebilst Ainārs.
Tekošais etiķetes variants apskatāms www.upenusula.lv
Informāciju sagatavoja:
Oskars Šļakota
Sabiedrisko attiecību speciālists
[email protected]
Ainārs Pudulis
[email protected]