Lai arī ieņēmumi samazinājušies, saražotais daudzums pieaudzis. “Pagājušais gads uzskatāmi parādīja, ka konkurence vietējā tirgū ir augusi. Ieguvēji no tā, protams ir pircēji,” tā E.Jansons.Uzņēmums pilnveidojis produktu klāstu un sācis jaunu produktu ražošanu, piemēram, svaigo biezpienu. Tāpat kā iepriekšējos gadus uzņēmums turpinājis investēt attīstībā - pērn jaunās noliktavas būvniecībā, ražošanas un fasēšanas iekārtās investēti 850 000 latu.“Tukums piens” prognozē, ka 2010.gads būs stabils, skatoties gan no ražotāju, gan pircēju pozīcijām.“2010.gads sācies veiksmīgi. Ņemot vērā, ka arvien vairāk lielie piena ražotāji eksportē savu produkciju uz ārvalstīm un paveras jaunu tirgu iespējas, stabilizējas gan piens iepirkuma, gan piena produktu pārdošanas cenas veikalos. Arī “Tukums piens” pārdošanas apjomi janvārī par apmēram 5% pārsniedz plānoto,” norāda E.Jansons.“Tukuma piens” ir ceturtais lielākais piena iepircējs Latvijā, pienu iepērkot galvenokārt Kurzemē. Uzņēmums sadarbojas ar vairāk nekā 300 zemnieku saimniecību, ik dienu iepērkot aptuveni 100 tonnas piena.Svarīgākās “Tukuma piens” produktu grupas veido jogurts, sviests, krējums un biezpiena sieriņi. Pašreiz Latvijas tirgū atpazīstamākie no uzņēmuma zīmoliem ir “Baltais” un “Oga”.
"Tukuma piena" ražošanas apjoms pērn kāpis par 13%, apgrozījums sarucis par 23%
Piena pārstrādes uzņēmuma a/s “Tukums piens” ražošanas apjoms pērn salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu pieaudzis par 13%, bet apgrozījums saistībā ar būtisku cenu kritumu piena produktiem samazinājies par 23% - līdz 18,6 miljoniem latu, liecina uzņēmuma paziņojums.“Tukuma piena” valdes loceklis Edmunds Jansons atzīst, ka pagājušais gads uzņēmumam bijis smags, bet veiksmīgs.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.