Patlaban par pārdošanu esot grūti runāt, jo "maz ir tādu, kas pirks par reālu cenu", skaidro eksperts. "Ir cita tendence - DUS tiek nomātas lielākām tirgus kompānijām. Īpašnieks saņem atlīdzību par DUS izmantošanu, savukārt iznomātājs uztur staciju kārtībā," uzsver Semjonovs. Īpaši šī tendence esot novērojama lauku apvidos.
"Protams, tirgus ir tirgus. Kāds varbūt aiziet no šī biznesa, jo nevar savilkt galus, taču stacijas nepaliek pamestas. Kompānija, kas darbojas tirgū, lemj, kā to pārpirkt vai iznomāt," situāciju raksturo eksperts.
Kā iepriekš ziņots, piemēram, Virši-A martā Madonā atklāja jaunu DUS, kuru nomās no SIA Laja, un tajā investēja 100 000 latu. Savukārt pērn SIA Ziemeļu Nafta noslēdza līgumu ar SIA Liepiņš par piecu tās degvielas uzpildes staciju nomu.