Līdz ar to PTAC aicina visus Durgas tempļa pakalpojumu reklāmu izplatītājus turpmāk ar pastiprinātu rūpību izvērtēt katras Durgas tempļa pakalpojumu reklāmas atbilstību Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma prasībām pirms to publicēšanas. Tāpat arī aizdomu gadījumā par iespējamo patērētāju tiesību pārkāpumu, informēt PTAC par attiecīgā reklāmas pasūtījuma saņemšanu.
PTAC pirmšķietami pārkāpumus konstatējis 3 virzienos:
- saturiskie pārkāpumi – reklāmās izteiktie apgalvojumi, piemēram par svara zaudēšanu, lāstu noņemšanu u.c.;
- reklāmu formas – dažos no izdevumiem reklāmas pēc to noformējuma un uztveramības līdzinājās redakcionāliem rakstiem;
- samaksas par pakalpojumiem formas - reklāmās tikušas minētas dažādas maksājuma formas (ziedojumi, atbalsta maksājumi), kas viena otru izslēdz.
PTAC aicina patērētājus būt uzmanīgiem un kritiski izvērtēt nepieciešamību izmantot augstāk minētās reliģiskās organizācijas pakalpojumus, ņemot vērā maldinošo informāciju, kas tiek izvietota reklāmās.