Vislielākais noraidījums jeb cilvēku nevēlēšanās komunicēt vai jebkādā veidā saistīties ar uzņēmumu zīmoliem sociālajos tīklos ir Lielbritānijā, kur šāda izvēle novērota 61 procentam sociālo tīklu izmantotāju.
Ņemot vērā informācijas apjomus digitāklajā pasaulē, sasniegt savu klientūru un uzsākt dialogu ar potenciālo preces vai produkta patērētāju uzņēmumiem ir īsts izaicnājums, bet vēl lielāks izaicinājums ir to noturēt.
"Šī uzvara, iekarojot patērētāju uzmanību un tās saglabāšana grūtāks uzdevums nekā jebkad agrāk," saka TNS galvenais attīstības speciālists Metjū Froggatts. Viņaprāt tiešsaistes pasaule zīmolu veidotājiem rada milzīgas iespējas zīmoliem, tomēr tās jāprot izmantot, izvēršot precīzi pielāgotu mārketinga stratēģiju. Izvēloties nepareizu kanālu, vai vienkārši pievienojoties kopējam sociālajos tīklos pastāvošajam informācijas "troksnim", var notikt atsvešināšnās no klientiem un tas savukārt traucēt uzņēmuma izaugsmei.