Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Reklāmas

Aģentūra Alpha uzvar European Agency Awards 2025 divās kategorijās

Komunikācijas aģentūra “Alpha” šogad izcīnījusi divas balvas prestižajā “European Agency Awards 2025” konkursā – kategorijās “Best PR Campaign” (labākā sabiedrisko attiecību kampaņa) un “Best Integrated Campaign” (labākā integrētā kampaņa), novērtējot kampaņu “Never Alone!”, kas īstenota Lietuvā sadarbībā ar lietotni Findmykids. Šis panākums apliecina, ka Baltijas komunikācijas industrija spēj radīt Eiropas līmeņa risinājumus ar reālu sabiedrisku ietekmi.

Alpha Baltic Media vērsīsies Konkurences padomē pret Latvijas Reklāmas asociāciju par negodīgu konkurenci

Reaģējot uz svētdien, 27. oktobrī, Latvijas Televīzijas raidījumā “De Facto” izskanējušo informāciju un Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) izplatītajiem apgalvojumiem, SIA “Alpha Baltic Media” uzsver, ka šie izteikumi ir nepatiesi, maldinoši un pēc būtības veido mērķtiecīgu melnā PR kampaņu, ko īsteno uzņēmuma konkurenti, izmantojot asociācijas platformu.

Par labāko aģentūru Latvijā sesto gadu pēc kārtas atzīst McCANN Rīga

15. septembrī MMājā, Elizabetes ielā 2, notika radošās izcilības festivāla ADWARDS ordeņu pasniegšanas ceremonija. Starptautiskas žūrijas vadībā tika izvērtēti dažādās radošajās disciplīnās tapuši 256 darbi, kopumā tika piešķirti 18 pirmās pakāpes ordeņi un 32 otrās pakāpes ordeņi, informē Latvian Art Directors Club.

Reklāmas objekti un riski

Mani novērojumi liecina, ka vairākās Rīgas sabiedriskā transporta pieturvietās uzstādītie reklāmas stendi var apdraudēt cilvēku drošību. Pēc nejaušības principa izvēloties vairākus objektus, iespējamie pārkāpumi reklāmas objektu būvniecībā un to pieslēgumos elektroapgādes līnijām bija ātri pamanāmi.

Kurš atbild par reklāmu?

Par reklāmas regulējumu ir runāts daudz, bet uzņēmējiem, piedāvājot tirgū jaunas preces un pakalpojumus, kā arī izmantojot jaunus pārdošanas kanālus, nav viegli izprast, kā reklāmas regulējums būtu interpretējams un piemērojams. Tiesu prakse, kas varētu kalpot par orientieri, kā rīkoties gadījumos, kas nav tipiski, vēl tikai veidojas. Lai nu kā, Latvijā ir vairāki reklāmu regulējoši normatīvie akti, kuri nosaka to, kas ir vai nav pieņemams likumiskā izpratnē.

Latvijā

Vairāk Latvijā

Pasaulē

Vairāk Pasaulē

Viedokļi

Vairāk Viedokļi

Sports

Vairāk Sports

Citi

Vairāk Citi

SestDiena

Vairāk SestDiena

KDi

Vairāk KDi

Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze

Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena

Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils

Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms

Izklaide

Vairāk Izklaide