Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus

Mēness aptieka – mīlētākais, kvalitatīvākais un izdevīgākais zīmols farmācijā

“Mēness aptieka” plašākajā zīmolu un dzīvesstila pētījumā Baltijā “Brand Capital” ar ievērojamu pārsvaru ieņem pirmo vietu un ir Mīlētākais zīmols farmācijas nozarē. Turklāt pēdējo gadu laikā ir vērojams nozīmīgs kāpums tā atzinēju un mīlētāju skaitā. Vienlaikus zīmols uzrāda mērķtiecīgu izaugsmi, aptaujātajiem atzīstot tā kvalitāti un izdevīgumu.

Kvalitātes kategorijā “Mēness aptieka” jau vairāk nekā piecus gadus saglabā pirmo pozīciju, šogad to sasniedzot ar īpašu kāpumu. Savukārt zīmola izdevīguma kategorijā, salīdzinot ar pērno gadu, “Mēness aptiekas” rādītājos ir straujš kāpums gandrīz par 10%. Tādējādi iedzīvotāji  “Mēness aptieku” ir atzinuši ne vien par  kvalitatīvāko un mīlētāko aptieku zīmolu, bet arī par vienu no pieejamākajiem un patērētājiem cenu ziņā draudzīgākajiem.

“Esam bezgala pateicīgi mūsu klientiem par tik augstu novērtējumu. Šādā brīdī mēs vēl jo vairāk apzināmies, cik nozīmīga iedzīvotājiem Latvijā ir katra farmaceita konsultācija, katra medikamenta vai cita aptiekas produkta pasūtījums un piegāde, katrs ērti veikts pirkums. Par šo veikumu īpašs paldies visiem mūsu darbiniekiem, kas, sekojot uzņēmuma vērtībām, rūpējas par iedzīvotāju veselību Latvijā un ik dienu strādā, nodrošinot augstu pakalpojumu kvalitāti un izdevīgumu. Saņemot šī gada pētījuma rezultātus, esam īpaši pacilāti, jo panākumi nozares kopainā ļauj mums izvērtēt paveikto un plānot tālāko,  paredzot turpināt mūsdienīgi atjaunot aptiekas, piedāvāt jaunas tālākizglītības iespējas mūsu farmaceitiem, kā arī risinājumus iedzīvotājiem, lai aptiekas pakalpojumi būtu vēl drošāki un ērtāk sasniedzami katram,” uzsver “Mēness aptiekas” valdes priekšsēdētāja Vilma Druliene.

““Mēness aptieka” ar saviem pakalpojumiem vairāk nekā 240 aptiekās visā Latvijā iedzīvotājiem vienmēr ir blakus. Klienti to ir augstu novērtējuši, izceļot mūsu pakalpojumu kvalitāti un izdevīgumu. “Mēness aptiekas” atbildīgā nostāja sabiedrībā izpaužas, atbalstot Latvijas Paralimpisko komiteju, bērnu un jauniešu parasporta attīstību Latvijā, iekļaujošā maratona kustību, Latvijas seniorus ar izdevīgiem piedāvājumiem un esot ērti sasniedzamiem katram  iedzīvotājam viņa veselības vajadzībām un labbūtībai. Esam pateicīgi, ka patiku kopumā zīmolam izrādījuši 44,3% aptaujāto, un tas labākais rādītājs citu nozares uzņēmumu vidū,” sasniegto komentē “Mēness aptiekas” mārketinga un ilgtspējas vadītāja Viktorija Gulbe.

"Brand Capital" patlaban ir Baltijā plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums. Tā pirmsākumi meklējami 2004. gadā "Latvijas Zīmolu topa" izveidē, bet kopš 2013. gada pētījums tiek veikts arī Lietuvā un Igaunijā. Nodrošinot datu reprezentativitāti, pētījumu veic "Norstat", kas ir viens no vadošajiem un lielākajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā. 2024. gadā "Brand Capital" pētījumā apkopoti dati par aptuveni 600 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri atbildēja uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi pret zīmoliem.

Pilna informācija par pētījumu:  https://balticbrands.eu

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Veselība

Vairāk Veselība


Dārza Diena

Vairāk Dārza Diena


Senioru Diena

Vairāk Senioru Diena


Dienas padomi

Vairāk Dienas padomi


Būve un interjers

Vairāk Būve un interjers


Cits

Vairāk Cits