Lai noteiktu 2008.gada visveiksmīgākos jaunos produktus, The Nielsen Company vispirms analizēja 2008.gada pārdošanas datus, vadoties pēc produkta vidējā ikmēneša pārdošanas apjoma naudas izteiksmē visiem produktiem par pilnu periodu, kad tie bija tirgū. Savukārt pēc tam internetā tika veiktas patērētāju aptaujas, lai novērtētu pēc mazumtirdzniecības indeksa datiem izvēlēto top produktu reālo izplatību un lietošanu Latvijas patērētāju vidū. Apkopojot datus, tika noteikti visveiksmīgākie jaunie produkti.
Jogurta dzēriens „Balance” ar melleņu garšu – visveiksmīgākais jaunais produkts pērn
a/s "Tukuma piens" ražotais jogurta dzēriens "Balance" ar melleņu garšu atzīts par visveiksmīgāko jauno produktu 2008.gadā Latvijā piena produktu grupā, liecina The Nielsen Company veiktie pētījumi.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.