Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

Askolds Rodins: Racēji atgriezušies

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
haralds
h
nu galīgi apdauzīti.
Janis ll
J
... ja kads ir redzejis kugu satiksmi pa Reinas upi Vacija.. kugu tur ir tik daudz ka mums kaut kur Riga atomasinas pa ielu.. UN NEKADA EKOLOGISKA KATASTROFA TUR NAV NOTIKUSI! Cits jautajums ka jaskatas lai neievelk valsti ar savu naudu sados riskantos projektos, un rupigi jaizsver zaudejumi un ieguvumi un ari ekologiju un vai vispar tads projekts ir reals. JO JA SIS PROJEKTS IR DOMATS IZVILINAT NO BANKAS NAUDU UN VALSTS SO KREDITU GARANTETU TAD PROJEKTA AUTORU IR JANOSAUJ!
Šampēteris
Š
Sibīrietim piesola sievu amerikānieti. - Priekš kam man amerikāniete? - Bet Forda meita! - Tā jau cita lieta. Pēc tam Šveices bankas valdei piedāvā Sibīrijas mužiku par bankas prezidentu. - Priekš kam mums tāds ? - Viņš ir Forda znots! - Tā jau cita lieta. Fordam jautā : gribat Sibīrijas mužiku par znotu ? - Kam man tāds ? - Viņš ir Šveices nacionālās bankas prezidents! - Tā jau cita lieta. Miss Fordai jautā: vai gribat Šveices nacionālās bankas prezidentu par vīru ? - Kam man tāds ? - Viņš ir īsts Sibīrijas mužiks! - O, tā jau cita lieta!
Ekologiska teritorija
E
Vai tiesam tas turpinasies un tiks /bez sauksanas pie atbildibas / pielauts, ka " tada veida " joprojam - un atkal , un atkal - no valsts tiek izkrapti milzigi naudas lidzekli , lai uzturetu cilvekus ,kuri savu izcilo "profesionalitati" ir ieguldijusi sini projekta. Pie tam - tadas ekologiskas teritorijas , ka upe Daugava - var tiesam aiziet boja. Tas paliek nopietni. Kas tas ir ? - valsts saviem aizstavjiem. Jeb - aizstavjiem sava valsts.
A.Eichmann
A
Nekā jauna - projekts "Jaunie Vasjuki"
bimbam
b
Šo projektu nekādā gadījumā nedrīkst realizēt, jo pretējā gadījumā ar Rīgu pie mazākajiem plūdiem būs cauri! Attiecīgus piemērus varam sameklēt vairākkārt pa visu Rietumeiropu! te nelīdzēs arī nekādas slūžas utt!
alberts
a
Šis variants tika jau aplūkots 20 gs vidu.,ar mērki no Astrahaņas uz rigu vest arbūzus,no rīgas reņges kuras pa ceļam gan sapūs.Nav svarīgi,Volgo-Balt,Marijas sistēmu būvēja nejau lai vadatu tomatus un burkanus,bet pavisam citu merku dēļ kuri sodien jau nav aktuali.Šis pēdejais "projekts" ir vienkārsi ar mērķi izsist naudu "izpētei,analīzei,priekšprojektiem,skicēm,maketiem u.c. " un tad ari pietiks slaukt kadus budžetus.Grandiozi baržas ar stūmējvelkoņiem no Rīgas uz Astrahaņu un atpakal,Ostaps Benders pat nebija aizdomajies par TO.
kā tad
k
Piekrītu Bo, ka tas par 99% ir veids, kā izsist kaut kādu naudu, jo diezin vai kāds no šī projekta stūmējiem tik ilgi nodzīvos, lai sāktu pelnīt no ieguldījumiem tajā kanālā.
kegums
k
Proejekts varbuut ir no cara laika, bet tad bija viena kopīga valsts un cara laikā cilvēki neapzinājās, kas ir sagandēta daba, svešo sugu migrācija un iedzīvošanās, retu augu saglabāšana. Ja jau Krievijas impērija piekrita, ka tik dārgu projektu nevar bīdīt, tad nav ko krīzes laikā to bīdīt.
Zigurds
Z
Latvijā, arī valdīšanā, netrūks superidioti. Kuri atbalstītu trepju veidošanu līdz Menesim turisma vajadzībām. Tieši tads pats ir šis projekts. Arī "akustiskās "būvēšana Daugavā. Vasjuki nevaid miruši!!!
Hans
H
Piemēram, starp Līvāniem un Jēkabpili ir 4 krāčaini posmi, gultnē dolomīts. Interesanti zināt, cik izmaksātu dolomītu gultnes padziļināšana kādu 8 - 10 km posmā? Patiešām - Ostaps Benders Vasjukos!
ilfs petrovs
i
a ko,sagriežam arī straumi pretējā virzienā....
nu nu
n
Skatos, dzeri, tev jauna ideja - bibliotēkas vietā celulozes rūpnīcu celt! Vēl tikai SC ar Jaunlatviešiem valdībā jādabū.
TĀ BŪS
T
Tev arī neprasīs. Lielākā daļa nobalsos PAR. Būs visiem darbs un maize.
Bo
B
Cien. Rodina kungs diemžēl nesaprot lietas būtību. Nekāda aprdaudējuma Daugavas ekoloģijai nav un nevar būt, jo neviens netaisas kaut ko būvēt, nekad! Nevajag pilnīgā nopietnībā piesaukt mistiskus skaitļus, kurus izdomāja šie Ostapi Benderi - tādējādi Jūs viņiem tikai palīdzat, Rodina kungs! Viņi jau tagad noteikti priecājas, ka Jūs piesaucāt ekoloģiju. Jo biežāk tas notiks, jo drīzāk izdosies pieradināt sabiedrību pie domas, ka vienīgais šķērslis kanālam varētu būt tikai ekoloģiskie jautājumi, un radīt maldīgu priekšstatu, ka visi pārējie kanāla aspekti it kā būtu O.K. Patiesībā viss tajā t. s. "projektā" sarakstītais ir pilnīgs fufelis. Apmeklējiet sākumam viņu mājaslapu riga-hersona.lv. Jau pirmajā lapā duras acīs vairākas krāpšanas pazīmes. Uz kārtes nez kāpēc trūkst Mainas-Donavas kanāla, kas savieno Melno jūru ar Ziemeļjūru (autori tīri "nejauši" aizmirsa iezīmēt, protams). (Tā kanāla apgrozījums ir 6,6 mio. tonnas, starp citu). Otrs: ar sarkaniem cipariem rakstīti tīri mēli, it ka upju transports ir 60 reizes ekonomiskāks par sauszemes transportu. Patiesībā upju tranports ir 1,5 reizes NEekonomiskāks par dzelzceļu, tas viss jau sen izpētīts. (sameklējiet "Fuel efficiency in transportation"). Pat ja Rīgas-Hersonas kanāls eksistētu jau tagad, nevienam neienāktu prātā pa to kaut ko tranportēt, jo transportēt to pašu pa dzelzceļu ir gan ievērojami lētāk, gan ievērojami ātrāk. Es personīgi saprotu kanāla ideju tā: sačakarēt galvu sabiedrībai ar maldīgu informāciju, izsist no tās finansējumu mistiskiem "izpētes darbiem" (kaut vai 0,001 daļu no aptuvena projekta cenas) un pēc tam svīnīgi ar nožēlu paziņot, ka projekts nav īstenojams, tāpēc ka tas apdraudot "brūna zvirbuļa līgzdošanas vietu" (vai "Norvēģijas zīlā papagaiļa" līgzdošanas vietu, kā to savulaik asprātīgi nosauca Monty Python). Jūs domājat, ka 0,001 no projekta cenas ir nieks? Tad pareiziniet ar paredzētajiem kanālbūves izmaksām 400 MILJARDIEM EIRO - iznāk smuka summiņa 400 miljoni eiro. Nav slikti prieķs 8 cilvēkiem (vai cik tur viņu ir).

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas