Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Ceturtdaļa iedzīvotāju preci iegādājas slavenību ietekmēti

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Iveta
I
Visinetersantākais ir tas, ka Pēteris Pūrītis kritizē tieši Garnier reklāmu. Cik atceros, tad Zeltiņa, savulaik, tika šai reklāmai izvēlēta ar tiešu aģentūras Leo Burnet līdzdalību, jo šī aģentūra tobrīd bija Publicis pārstāvis Latvijā un gatavoja ar Garnier reklāmu saistītos materiālus. Neredzēta paškritika!
Tinis
T
Un pārējie 60% iedzīvotāju preci iegādājas cenu atlaižu ietekmēti!
dainis
d
Savi novērojumi ir arī pašiem reklāmu veidotājiem, piemēram, pasaulē un arī Latvijā reklāmās visvairāk ir redzami sportisti, modeļi un slaveni aktieri. "Attiecīgi visvairāk slavenību ir sporta preču, kosmētikas, apģērbu un aksesuāru reklāmās," stāsta Pēteris Pūrītis... ārkārtīgi loģiski nē?? :D:D:D
@
@
Nu ja! Kad paskatos, kā Rīgas pastā viens pensionārs saņem pensijā 110 Ls, ir skaidrs, ka viņš tikai skatās, kā kungi ēd TV.
žoržs
ž
vispār tā iepirkšanās ir no slavenībām noskatīta lieta.
sw
s
Maz pašpietiekamu cilvēku
@
@
Absolūta patiesība. Skatoties, kā visi pērk lētu desu ar soju, divlitrīgo Vanaga alu (?), man ir uzreiz skaidrs, ka šie imitē slavenības.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Aptauja

Vai iepērkoties jūs ietekmē reklāma, kurā preces reklamē slavenības?

Aiga (31)

Nē, pilnīgi neiespaidojos no šādas reklāmas. Drīzāk preci izvēlos pēc kvalitātes. Tās ir pārbaudītas vērtības, par kurām nav šaubu, ka pirkums būs jānožēlo. Nākas gan izmēģināt vairāku ražotāju piedāvājumu, lai atrastu, manuprāt, labāko, bet ir tā vērts - Latvijā nav plaši praktizēta iespēja kādu ražojumu izmēģināt bez maksas. Toties var pieturēties pie kāda zināma zīmola, kas jau ir pārbaudīta vērtība - tos arī izvēlos.

Diāna (37)

Principā, nē. Reklāmu ar slavenībām uztveru mierīgi. Daudz noderīgāk par populāra cilvēka seju reklāmā būtu parādīt vairāk lietderīgas, praktiski noderīgas informācijas, kura šaubu gadījumā pārliecina preci iegādāties. Pirmām kārtām manu izvēli, kādu tieši preci pirkt, ietekmē draugu ieteikumi.

Matīss (19)

Mani neietekmē, vismaz tā šķiet. Vienkārši rūpīgi izpētu, kas tā ir par lietu. Ja izvēlos pārtiku, izlasu šī produkta sastāvu. Arī anotācijām uz pašas preces ir liela nozīme. Draugu ieteikumi, bez šaubām, ir viens no galvenajiem kritērijiem - tas, ko iesaka draugi, liekas labāks par reklāmēto. Man pašam ļoti, ļoti nepatīk reklāmas - to ir pārāk daudz, un liekas, ka preci pārāk slavē.

Silvija (55)

Man vispār nepatīk reklāmas, kuras izmanto slavenības. Tās pārsvarā ir tik uzbāzīgas, ka panāk pretēju efektu. Ja reklāma ar slavenību ir gaumīga, tad šādu reklāmu neignorēju, bet tā arī mani sevišķi neuzrunā. Izvēlos to, kas man patīk - paskatos, salīdzinu, nopērku. Tas vairāk notiek pēc intuīcijas.

Jānis (40)

Domāju, ka maz ietekmē. Man pašam ir vienalga, vai reklāmā ir slavenība vai kāds nepazīstams cilvēks. Ja reklāmā redzams pazīstams cilvēks, pircēji domā, ka viņš arī mājās lieto šo preci, taču tā tas visbiežāk nav. Cenšos pieturēties pie pārbaudītām vērtībām. Kas patīk pēc ārējā izskata, to arī ņemu.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas