Lidostas _Rīga _komunikācijas departamenta direktore Sanita Ozoliņa sacīja, ka šāda veida sūdzība lidostai ir pirmo reizi. “Līdz šim tā nav gadījies, tāpēc nav arī rīcības plāna, kā šādā situācijā rīkoties.” Lidostu apkalpo divas taksometru firmas, kuru darba laiks nav limitēts, un viņiem būtu jāstrādā 24 stundas diennaktī. Lidostā strādā 60 AS _Rīgas taksometru parks _sarkanie taksometri, kā arī 30 transporta grupas _Rīgas Taxi _taksometri. Tāpēc tas, ka pēc pusnakts lidostas teritorijā nebija neviena taksometra, esot sakritība, kam turpmāk nevajadzētu atgadīties, norāda lidostas pārstāve._Rīgas taksometru parka _valdes locekle Anita Pakalniece skaidro, ka taksometru plūsmu organizē lidostas dispečeru dienests, kas “vai nu neprofesionāli strādā, vai arī tam nav skaidras darba funkcijas.” Agrāk, kad lidostu apkalpojis viens uzņēmums, plūsma tikusi koordinēta veiksmīgi, šobrīd neesot īsti skaidrs, kas ko koordinē un kam prasīt atbildību, uzskata A.Pakalniece. Viņa stāsta, ka taksometri, kas apkalpo lidostu, pasūtījumu izpildē pilsētā piedalās ļoti maz, viņiem lidosta ir prioritāte, tāpēc taksometru trūkumu un neērtības otrdienas vakarā visdrīzāk esot radījusi lidostas dispečeru neprofesionālā sadarbība ar abiem apkalpojošajiem taksometru uzņēmumiem. Savukārt transporta grupas _Rīga Taxi_ izpilddirektore Iveta Silionova uzsver, ka braucēju vakar bijis tiešām daudz, jo daudzi bija ņēmuši vērā policistu ieteikumus svētkos pie stūres nesēsties. Taksometri kavējās galvenokārt divu iemeslu dēļ – lidostā kavējās reisi un bijis daudz braucēju, kurus vajadzēja nogādāt ārpus Rīgas. “Vairāki braucēji tika vesti uz Valmieru, Ogri, tāpēc arī taksometri aizkavējās,” sacīja I.Silionova. Viņa arī sacīja, ka šobrīd tiekot pārskatīti līguma nosacījumi, un, iespējams, ka ar lidostu varēs vienoties šādās situācijās piesaistīt papildus mašīnas.“Reizēm lidostā rindā virknējas ap 60 taksometru vienlaikus, un visiem nav, ko darīt, tagad izrādās, ka to var arī trūkt,” secina S.Ozoliņa. Viņa arī norāda, ka lidostai ar firmām nav noslēgta vienošanās, kas paredzētu, ka kāda automašīna vienmēr ir “uz vietas”, bet pēc notikušā viņa lūgs nodrošināt, lai lidostā pastāvīgi būtu pieejami taksometri.Gadījumā, ja taksometra nav, cilvēki parasti taksi izsauc paši, norāda lidostas darbiniece. Savukārt tūristi vai citu valstu iedzīvotāji aicināti vērsties lidostas informācijas centrā, kur darbinieki palīdzēšot ar ieteikumiem, kā nokļūt pilsētā vai izsauks taksometru, ieteica S.Ozoliņa. Jau esam ziņojuši, ka tikai šogad aprīlī pēc Konkurences padomes kritikas lidosta liberalizēja taksometru pakalpojumus, dodot iespēju ikvienai taksometru kompānijai pārvadāt pasažierus, ja tās spēj izpildīt vairākas prasības. Tiesa gan caurlaides maksa pakalpojumu sniegšanai lidostas teritorijā ir 6000 latu mēnesī. Iepriekš lidosta izsludināja konkursu un noteica tikai vienu taksometra kompāniju, kas drīkstēja sagaidīt pasažierus lidostas teritorijā.
Pasažiere, kas Jāņu naktī ielidoja Rīgā, līdz pilsētas centram nokļuva izsaucot taksometru pati. Kā līdz viesnīcām Jāņu naktī nokļuva ārvalstu tūristi nav zināms.