Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

Noliedz plaģiātismu kampaņā "Beigta balle"

Dienas portāla lasītāji CSDD pirmsjāņu sociālajā reklāmā saskatīja acīmredzamu līdzību ar citu ceļu satiksmes drošības kampaņu Think! (Domā!), kas izstrādāta Lielbritānijā. Gan kampaņas Beigta balle! pasūtītājs Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD), gan tās izstrādātājs Taivas noliedz, ka kampaņa ir plaģiāts.

Abos video redzami cilvēki bārā lietojam alkoholu un pēc tā it kā cieš avārijā, vēl atrodoties bārā. Reklāmas aģentūras _Taivas _pārstāve, kura nevēlējās minēt savu vārdu, _Dienai _sacīja, ka _Think!_ kampaņas klipu nav redzējusi, bet neuzskata, ka “te ir kādi autortiesību pārkāpumi.” Arī CSDD sabiedrisko attiecību speciāliste Alise Kleinberga uzskata, ka Latvijā veidotais klips nav plaģiāts. “Jā, par šo klipu esam informēti, taču līdzība ir nosacīta, tieša viņa nav,” viņa teic. _Diena _jau rakstīja, ka kampaņa _Beigta balle! _tiek līdzfinansēta no OCTA līdzekļiem un to atbalsta apdrošināšanas sabiedrība _ERGO Latvija _un _Latvija Statoil_. Kopumā klipi izmaksās ap 200 000 latu, no kuriem ap 52 000 latu izmaksāja reklāmu idejas izstrāde un to realizēšana, savukārt video un audio klipu pārraidīšana medijos izmaksās ap 142 000 latu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

REKLĀMAS

CSDD reklāmas klipu var noskatīties šeit!

Lielbritānijā veidoto reklāmas kampaņas Think! klipu var noskatīties YouTube mājas lapā!

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas