papildināta - LTV: nav jāuztraucas par kultūras raidījumu izskaušanu
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
VIEDOKĻI
Ābrams Kleckins, NRTVP priekšsēdis: kultūrai LTV jāuzrunā auditorija
Mēs faktiski izdalām trīs lietas, par kurām mums ir īpaša interese — informatīvi analītiskie raidījumi, lai cilvēki varētu orientēties, kas notiek Latvijā, bērnu raidījumi un trešā lieta ir kultūra. Es saprotu satraukumu, bet tas balstās uz nepilnīgas informācijas pamata. Kultūras raidījumi LTV ne tikai nesamazināsies, bet pat palielināsies. Ja es būtu viņu (LTV vadības — red.) vietā, es ilgi domātu, vai uzņemties to klapi, tāpēc mani kaitina tas, kas tagad notiek. Izraut vienu raidījumu [100 g kultūras] un, uz tā balstoties, runāt par visu raidījumu stāvokli. LTV kultūras jomā ir divas auditorijas — cilvēki, kurus nopietni interesē kultūra un kuri no LTV gaida analīzi, kā arī cilvēki, kuriem it kā ir interese par kultūru, bet "nepietiek laika". 100 g kultūras neuzrunā ne vienu, ne otru no šīm auditorijām — nosacīti vienkāršajiem skatītājiem tas ir pārāk specifisks, bet tiem, kas nopietni interesējas par kultūru, tas ir pārāk vienkāršs.
Dzintra Geka, NRTVP locekle: jābūt kā neatņemamai sastāvdaļai
Pirms tika izveidots raidījums 100 g kultūras, LTV bija padziļināti raidījumi par kultūru — par teātri, kino… Es domāju, ka skatītāji tādus gaida. Protams, sabiedriskā televīzija ir vieta, kur kultūrai jābūt kā neatņemamai sastāvdaļai. Viens raidījums nedēļā, par ko pagaidām ir zināms man, — ar to nav pietiekami.
Anda Rožukalne, RSU žurnālistikas programmas vadītāja: vajag risināt kultūras jomas problēmas
Paziņojums, ka sabiedriskajai televīzijai vajadzētu lielāku auditoriju, tas ir pamatoti. Galvenais jautājums ir par ceļiem, kā to panākt. Ja tā saturā mēģinās kļūt par kaut ko līdzīgu komerctelevīzijai, tad būs jautājums, kāpēc tā ir sabiedriskā televīzija. Arī par mazāk vērtīgajām tēmām var izveidot produktus, kas kļūtu nozīmīgi lielai televīzijas skatītāju daļai. Es domāju, ka LTV problēma ir spējā pazīt auditoriju, radīt tai pievilcīgu saturu. Kultūras raidījumiem LTV nevajadzētu apkalpot dažādas kultūras industrijas, bet gan nodrošināt komunikāciju ar pašiem kultūras patērētājiem. Ir jāmaina veids, kā pieiet kultūrai. Vajag risināt kultūras jomas problēmas, kas netiek darīts, tāpat arī skatītāji jāiesaista kultūras faktu skaidrošanā. Pagaidām skatītājiem netiek radīta sajūta, ka viņi ir daļa no kultūras dzīves. Ikdienā LTV kultūra dzīvo atsevišķi no pārējās sabiedrības. Varbūt arī tāpēc reitingi ir tik zemi.
Mēs faktiski izdalām trīs lietas, par kurām mums ir īpaša interese — informatīvi analītiskie raidījumi, lai cilvēki varētu orientēties, kas notiek Latvijā, bērnu raidījumi un trešā lieta ir kultūra. Es saprotu satraukumu, bet tas balstās uz nepilnīgas informācijas pamata. Kultūras raidījumi LTV ne tikai nesamazināsies, bet pat palielināsies. Ja es būtu viņu (LTV vadības — red.) vietā, es ilgi domātu, vai uzņemties to klapi, tāpēc mani kaitina tas, kas tagad notiek. Izraut vienu raidījumu [100 g kultūras] un, uz tā balstoties, runāt par visu raidījumu stāvokli. LTV kultūras jomā ir divas auditorijas — cilvēki, kurus nopietni interesē kultūra un kuri no LTV gaida analīzi, kā arī cilvēki, kuriem it kā ir interese par kultūru, bet "nepietiek laika". 100 g kultūras neuzrunā ne vienu, ne otru no šīm auditorijām — nosacīti vienkāršajiem skatītājiem tas ir pārāk specifisks, bet tiem, kas nopietni interesējas par kultūru, tas ir pārāk vienkāršs.
Dzintra Geka, NRTVP locekle: jābūt kā neatņemamai sastāvdaļai
Pirms tika izveidots raidījums 100 g kultūras, LTV bija padziļināti raidījumi par kultūru — par teātri, kino… Es domāju, ka skatītāji tādus gaida. Protams, sabiedriskā televīzija ir vieta, kur kultūrai jābūt kā neatņemamai sastāvdaļai. Viens raidījums nedēļā, par ko pagaidām ir zināms man, — ar to nav pietiekami.
Anda Rožukalne, RSU žurnālistikas programmas vadītāja: vajag risināt kultūras jomas problēmas
Paziņojums, ka sabiedriskajai televīzijai vajadzētu lielāku auditoriju, tas ir pamatoti. Galvenais jautājums ir par ceļiem, kā to panākt. Ja tā saturā mēģinās kļūt par kaut ko līdzīgu komerctelevīzijai, tad būs jautājums, kāpēc tā ir sabiedriskā televīzija. Arī par mazāk vērtīgajām tēmām var izveidot produktus, kas kļūtu nozīmīgi lielai televīzijas skatītāju daļai. Es domāju, ka LTV problēma ir spējā pazīt auditoriju, radīt tai pievilcīgu saturu. Kultūras raidījumiem LTV nevajadzētu apkalpot dažādas kultūras industrijas, bet gan nodrošināt komunikāciju ar pašiem kultūras patērētājiem. Ir jāmaina veids, kā pieiet kultūrai. Vajag risināt kultūras jomas problēmas, kas netiek darīts, tāpat arī skatītāji jāiesaista kultūras faktu skaidrošanā. Pagaidām skatītājiem netiek radīta sajūta, ka viņi ir daļa no kultūras dzīves. Ikdienā LTV kultūra dzīvo atsevišķi no pārējās sabiedrības. Varbūt arī tāpēc reitingi ir tik zemi.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
19 komentāri
Hillari
Hamlets
Vārds
Līmenis
Doma
Miss
ieteikums
sss
panna
Experte
q
sss
sss
incanti
Zancis