"Nedēļas otrā pusē reklāmu apjoms palielināsies,” Dienai stāstīja Sabiedrība citai politikai dibinātājs Aigars Štokenbergs. SCP būs kampaņa radio, kurā aicinājums izskanēs 14 reizes dienā. “Katrs džingls ir 36 sekundes garš un, biežās atskaņošanas dēļ, aicinājumu nevarēs nepamanīt,” cer A.Štokenbergs. Aicinājumu doties uz referendumu ierunājuši reģionālo nodaļu vadītāju aicinājumi.
Savukārt organizācijas Par tautas tiesībām pārstāve Sandra Kalniete (PS) sacīja, ka pēdējo dienu laikā pirms referenduma reklāmu skaits televīzijās pieaugs un reklāma parādīsies arī citviet.
“Paredzēta plakātu izvietošana, būs papildus raksti, kas skaidros, kāpēc referendums ir vajadzīgs un ko tas dos,” teica S.Kalniete. Savukārt Pilsoniskās savienības nodaļas paredzējušas kampaņu “No durvīm uz durvīm”. Šī kampaņa norisināsies mazajās Latvijas pilsētās, kurās ir PS nodaļas. Tiks dalītas reklāmu skrejlapas.
Reklāmas kampaņu izvērsīs arī Nils Ušakovs no Saskaņas centra (SC). Šobrīd tās tiek pārraidītas divos televīzijas kanālos - Pirmajā Baltijas kanālā un LNT. Reklāmu skaits šajās televīzijās tiks palielināts tieši referenduma dienā. SC tiksies arī ar iedzīvotājiem.
“Šodien man ir paredzēta tikšanās ar Strenču iedzīvotājiem,” Dienai sacīja N.Ušakovs un norādīja, ka lielu darbu šai ziņā paveic SC reģionālo nodaļu aktīvisti. Reģionālās nodaļas veic informējošo darbu, aicinājumi parādoties arī reģionālajā presē.
Uz referendumiem attiecas tie paši ierobežojumi, kas aģitācijai Saeimas un pašvaldību vēlēšanās. Reklāmas var translēt arī tautas nobalsošanas dienā, bet aģitācija aizliegta 50 metru no iecirkņiem.