Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Trešdiena, 25. decembris
Stella, Larisa

Šogad par vēlēšanām informēs susurs, gliemezis - pensijā

Sākot ar 1.aprīli Centrālā vēlēšanu komisija (CVK) demonstrēs informatīvus video klipus, lai informētu par pašvaldību vēlēšanām un to norisi. Kopējās informatīvās reklāmas kampaņas izmaksas ir 65 000 lati. Tradicionālo CVK priekšvēlēšanu tēlu gliemezi šogad nomainījis susurs, Dienai atklāja CVK Informācijas nodaļas vadītāja Kristīne Bērziņa.

Pavisam izveidoti seši videoklipi, kas kopumā izmaksājuši 16 000 latus, bet to pārraide televīzijā izmaksās apmēram 12 000 latus. “Esam vienojušies ar sabiedrisko televīziju par bezmaksas video klipu pārraidi, savukārt pārējās televīzijas, ņemot vērā ekonomisko situāciju, piedāvā atlaidi,” skaidro K. Bērziņa. Video klipu pārraidei LNT un TV3 piedāvā 85%, savukārt, TV5 – 90% atlaidi.

CVK videoreklāmās darbojas divi tēli: Susurs un jaunietis vārdā Emīls. Kā stāstīja K. Bērziņa, tad gliemezis reklāmās tika izmantots jau kopš 1998.gada un “tā kā sķita, ka vajag kaut ko savādāku, tad jālaiž tas gliemezis pensijā.” Susurs reklāmas tēla lomai tika atlasīts divu kritēriju dēļ, pirmkārt, tas ir dzīvnieks, kurš dzīvo Latvijā, otrkārt, viņam piemīt īpašības, kādas ir nepieciešamas vēlētājam – viņš ir aktīvs, zinātkārs un visu vēlas noskaidrot, ideju stāsta K.Bērziņa. Savukārt jaunietis Emīls izvēlēts, lai uzrunātu jauniešu auditoriju, kura pēc pētījumu datiem ir visneaktīvākā vēlētāju grupa.

Pašvaldību un Eiroparlamenta vēlēšanas notiks 6.jūnijā.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas