Pavisam izveidoti seši videoklipi, kas kopumā izmaksājuši 16 000 latus, bet to pārraide televīzijā izmaksās apmēram 12 000 latus. “Esam vienojušies ar sabiedrisko televīziju par bezmaksas video klipu pārraidi, savukārt pārējās televīzijas, ņemot vērā ekonomisko situāciju, piedāvā atlaidi,” skaidro K. Bērziņa. Video klipu pārraidei LNT un TV3 piedāvā 85%, savukārt, TV5 – 90% atlaidi.
CVK videoreklāmās darbojas divi tēli: Susurs un jaunietis vārdā Emīls. Kā stāstīja K. Bērziņa, tad gliemezis reklāmās tika izmantots jau kopš 1998.gada un “tā kā sķita, ka vajag kaut ko savādāku, tad jālaiž tas gliemezis pensijā.” Susurs reklāmas tēla lomai tika atlasīts divu kritēriju dēļ, pirmkārt, tas ir dzīvnieks, kurš dzīvo Latvijā, otrkārt, viņam piemīt īpašības, kādas ir nepieciešamas vēlētājam – viņš ir aktīvs, zinātkārs un visu vēlas noskaidrot, ideju stāsta K.Bērziņa. Savukārt jaunietis Emīls izvēlēts, lai uzrunātu jauniešu auditoriju, kura pēc pētījumu datiem ir visneaktīvākā vēlētāju grupa.
Pašvaldību un Eiroparlamenta vēlēšanas notiks 6.jūnijā.