“Tātad Rīgas pilsētā viņš ar smago automašīnu var pārvietoties gar skolu ar 74 kilometriem stundā un nekas nebūs,” piemēru minēja E.Zivtiņš.
“Tas varbūt kā biznesa projekts ir ļoti jauks, bet no ceļu satiksmes drošības viedokļa es negribētu būt tik pielaidīgs. Ja šī situācija strādā Skandināvijā, tad mums līdz Skandināvijai pilnīgi noteikti vēl ir ļoti tālu satiksmes drošības un satiksmes kultūras ziņā. Es personīgi kategoriski neatbalstu, bet no Valsts policijas viedokļa šī situācija vēl jāpapēta,” sacīja Ceļu policijas priekšnieks. Jau ziņojām, ka pirmdien BTA preses konferencē, kurā tika iepazīstināts ar šo jauno apdrošināšanas veidu piedalījās arī Valsts policijas pārstāvis.
E.Zivtiņš atturējās prognozēt, kādas sekas radīs “ātruma polise”.
“Tad vilksim paralēles, lai par izvarošanu arī apdrošinātājs iet un sēž,” sacīja Ceļu policijas priekšnieks. Viņš uzskata, ka "mēs neesam vēl gatavi šādām pārvērtībām".