Nākamnedēļ, 2.novembrī, notiks RTAB dibinātāju sapulce, kurā iecerēts apstiprināt Rīgas tūrisma veicināšanas mārketinga plānu, budžetu un pirmās komunikācijas kampaņas ārvalstīs radošo ideju. Sabiedrību par Rīgas popularizēšanas iecerēm plānots informēt novembra sākumā.Nodibinājums kā savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam."RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem - _airBaltic_, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijai (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācijai (ALTA) - katram pa 10%. Nodibinājuma pārvaldes institūcija ir valde, kuras sastāvā ir B.Fliks, bijusī SIA _Reho _valdes priekšsēdētāja Vita Jermoloviča (LPP/LC) un no apvienības _Saskaņas centrs_ (SC) saraksta Rīgas domē ievēlētais deputāts Maksims Tolstojs. RTAB administrācijas izmaksas nepārsniegs 5% no kopējā budžeta. Biedrība UR reģistrēta 28.oktobrī.Kā vēstīts, Rīgas popularizēšanai ir radīts zīmols LIVE RĪGA, un ar tā iedzīvināšanu ārzemēs nodarbosies jaundibinātais Rīgas tūrisma attīstības birojs. Pilsētas popularizēšanai tiek solīts atvēlēt vairākus miljonus latu.
Flika Rīgas reklamēšanas biroju reģistrē UR; par pirmo kampaņu spriedīs nākamnedēļ
Nodibinājums Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB), kura dibinātājus vidū ir Rīgas dome un lidsabiedrība airBaltic un kas nodarbosies ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs, reģistrēts Uzņēmumu reģistrā (UR), informēja tā pārstāvji. RTAB valdes priekšsēdētājs ir aviokompānijas prezidents Bertolts Fliks.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.