Kā Dienai skaidro satiksmes departamentā, paredzēts, ka Raiņa bulvāra kreisā josla, kur pašlaik tiek novietotas automašīnas, tiks no tām atslogota, līdz ar to iegūstot papildu vienu brīvu joslu. Šobrīd sabiedriskais transports dala vienu joslu ar automašīnām, bet pēc sabiedriskā transporta joslas izveidošanas tam būs atsevišķa, bet automašīnām būs pat veselas divas atsevišķas joslas. Aptuveni 1000 metru garajā Raiņa bulvāra posmā saskaņā ar pašvaldības uzņēmuma SIA Rīgas satiksme sniegto informāciju sastrēgumstundu laikā ir būtiski sabiedrisko transporta grafiku izpildes kavējumi — no 50 līdz pat 120 minūšu. Otrdien par sabiedriskā transporta joslas ierīkošanu Raiņa bulvārī jālemj satiksmes un transportu lietu komitejai. Lai sāktu to ierīkot, nepieciešams tikai komitejas pozitīvs lēmums, Rīgas domes sēdē tas nav jāapstiprina.
Pēdējā sabiedriskā transporta josla, kas Rīgā izveidota, ir uz Zemitānu pārvada. Maija beigās tur ierīkoja sabiedriskā transporta joslu virzienā uz pilsētas centru. Sabiedriskajam transportam paredzētais laiks pārvada šķērsošanai aizņēma no 15 līdz 22 minūtēm.