Viņa norādīja, ka ar uzņēmumu Preses serviss patlaban tiek veiktas pārrunas un preses piegāde tiks atjaunota tuvākajā laikā. Plašākas komercattiecību detaļas uzņēmums medijos nevēlas apspriest. Tāpat viņa teica, ka Plus punkta tirdzniecības vietās e-talonu tirdzniecība šodien jau esot atjaunota.
"Ņemot vērā, ka mums nav sadarbības līguma ne ar Rīgas satiksmi, ne ar Rīgas karti, nav saprotami viņu komentāri un iejaukšanās Plus punkta savstarpējās līgumattiecībās ar SIA BMS Tehnoloģijas. Par iespējamo e-talonu atslēgšanu uzzinājām no medijiem, lai gan savstarpējā līgumā ir noteikta kārtība, kādā ir jāinformē par e-talonu tirdzniecības apstādināšanu," skaidroja Plus punkta valdes priekšsēdētāja.
Viņa arī skaidroja, ka Preses servisa rīcību, publiski izplatot informāciju par SIA Plus punkts nenokārtotajām parādsaistībām, par neētisku padara arī fakts, ka Preses serviss ir uzņēmuma Plus punkts konkurenta SIA Narvesen Baltija meitasuzņēmums.
"Šo rīcību uztveram ne tikai kā mēģinājumu ietekmēt mūsu pozīcijas tirgū no mūsu pamata konkurenta puses, izmantojot savu monopolstāvokli preses tirgū, bet arī kā Latvijas valsts iedzīvotāju pamattiesību aizskārumu, kuriem prese tiek piegādāta caur Plus punkta mazumtirdzniecības tīklu, brīžiem, izpildot savu sociālo funkciju, pat ar negatīvo komerciālo efektu," teica Kiseļova.
Viņa atzīmēja, ka savstarpējā līguma izpildes laikā periodiski rodas dažādas domstarpības, kuras puses parasti bija atrisinājušas līgumā paredzētu strīdu izskatīšanas kārtībā. Arī patlaban ir dažādi skatījumi uz vairākiem komercdarbības jautājumiem, kā tas dažreiz notiek starp partneriem.
Tāpēc uzņēmumu Plus punkts pārsteidz, ka šoreiz, lai risinātu iekšējās viedokļu atšķirības, Preses serviss izmantojis medijus, sniedzot par sadarbības partneri informāciju, apejot līgumā noteikto strīdu izskatīšanas kārtību un neievērojot komercinformācijas konfidencialitātes principu, tajā pašā laikā noraidot visus mēģinājumus atrisināt šīs nesaskaņas līguma noteikumu ietvaros.
"Ja šādi mēģinājumi turpināsies, Plus punkts būs spiests arī no savas puses spert soļus, lai tiesiskā ceļā risinātu šo situāciju," teica Kiseļova.
Viņa skaidroja, ka, pateicoties Preses servisa izplatītajai informācijai pagājušajā nedēļā, tika sacelta ažiotāža, kas var radīt problēmas Plus punkta ikdienišķajai saimnieciskajai darbībai.
Kā ziņots, no 22.aprīļa preses vairumtirdzniecības un piegādes uzņēmums SIA Preses serviss apturējis jaunu preses izdevumu piegādi SIA Plus punkts tirdzniecības vietām, jo tirgotājs ir ilgstoši kavējis maksājumus par piegādātajiem preses izdevumiem. Preses izdevumu piegādes apturētas līdz brīdim, kamēr Plus punkts spēs pilnībā norēķināties par savām kavētajām parādsaistībām, kas pārsniedz 190 000 latu.
Savukārt kavētu norēķinu dēļ pašvaldības SIA Rīgas satiksme meitasuzņēmums SIA Rīgas karte 25.aprīlī daļēji apturēja e-talonu tirdzniecību SIA Plus punkts tirdzniecības vietās.
No 8.marta par SIA Plus punkts 100% daļu īpašnieku ir kļuvis SIA Plus punkts Holding Ltd, kuru kontrolē Dānijas investori, kas plāno strauju attīstību visā Baltijā.
Mazumtirgotāja SIA Plus punkts peļņa 2011.gadā pieaugusi 118,2 reizes, liecina Firmas.lv informācija. Uzņēmuma peļņa 2011.gadā bija 358 828 lati, bet 2010.gadā - 3035 lati. Savukārt Plus punkta apgrozījums 2011.gadā saruka par 4,7% - no 23,98 miljoniem latu 2010.gadā līdz 22,84 miljoniem latu 2011.gadā.